Måndag

Ja, idag mår man verkligen som man förtjänar, men om man säger såhär: det är det verkligen värt.

Vi började här hemma hos "frukost flingorna". Var här i 5 timmar ungefär, sen gav vi oss av till högis där det var smockat med folk. Vilket jäkla drag det var! Kan ju säga såhär: jag och Nina är kära, i samma kille, haha kaos! Nej men haha idag har vi haft oss ett gott skratt av allt, filmer, bilder, upplevelser sen igår, ja allt. Haha!

Idag vaknade vi vid halv 2 och då var det bara att gå och handla. Nu har vi fyllt kylen och ätit lite. Nu sitter jag och Nina i vårt rum, hon packar upp och jag lyssnar på titianiclåten om & om igen. Vi ska packa upp alla Ninas saker sen lägga oss & kolla på en film och gotta oss med något riktigt mumsigt!

Hörs lite senare.

Bilder sen gårdagen:











Ja, idag mår man verkligen som man förtjänar, men om man säger såhär: det är det verkligen värt.

Vi började här hemma hos "frukost flingorna". Var här i 5 timmar ungefär, sen gav vi oss av till högis där det var smockat med folk. Vilket jäkla drag det var! Kan ju säga såhär: jag och Nina är kära, i samma kille, haha kaos! Nej men haha idag har vi haft oss ett gott skratt av allt, filmer, bilder, upplevelser sen igår, ja allt. Haha!

Idag vaknade vi vid halv 2 och då var det bara att gå och handla. Nu har vi fyllt kylen och ätit lite. Nu sitter jag och Nina i vårt rum, hon packar upp och jag lyssnar på titianiclåten om & om igen. Vi ska packa upp alla Ninas saker sen lägga oss & kolla på en film och gotta oss med något riktigt mumsigt!

Hörs lite senare.

Bilder sen gårdagen:











Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback