min bästa vän

*var inte rädd, jag går brevid dig, kom ta min hand, jag håller i dig, här i min famn kan du våga tro, sänk dina murar, jag ger dig ro, för att jag älskar dig så som du är, & jag vill ge dig allting jag har. Låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig"

Nu börjar tiden dra ihop sig & det är inte långt kvar nu, rättare sagt 4 dagar. Varje steg jag tar och varje minut som går slår det mig att jag verkligen ska lämna min vardag & försöka skapa en helt ny. Men en sak är säker, den vardagen jag har här med dig kommer aldrig kunna toppa det jag kommer få.

Louise Lundin, Min bästa vän, själsfrände & andra halva är det som egentligen sätter stopp för mig & detta kommer bli tufft, verkligen. Vi får ta oss igenom detta båda två, vi båda är i samma situation. Tiden kommer gå fort och snart är jag hemma igen. Varje dag i 6 år har vi iprincip setts, inte en natt, en dag utan dig.
Vi har haft en kanon helg ihop, fredagen var ganska känslig men sen biter man ihop och verkligen tänker detta kommer vara en resa för mig som jag sent kommer glömma. Idag har vi även hållt ihop, skrattat, gått på graven och pratat. För någon minut sen blev allt jobbigt igen, vill sjunka ner under marken och ta med dig till mitt nya hem.
All kärlek till dig min finaste, jag älskar dig
*var inte rädd, jag går brevid dig, kom ta min hand, jag håller i dig, här i min famn kan du våga tro, sänk dina murar, jag ger dig ro, för att jag älskar dig så som du är, & jag vill ge dig allting jag har. Låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig"

Nu börjar tiden dra ihop sig & det är inte långt kvar nu, rättare sagt 4 dagar. Varje steg jag tar och varje minut som går slår det mig att jag verkligen ska lämna min vardag & försöka skapa en helt ny. Men en sak är säker, den vardagen jag har här med dig kommer aldrig kunna toppa det jag kommer få.

Louise Lundin, Min bästa vän, själsfrände & andra halva är det som egentligen sätter stopp för mig & detta kommer bli tufft, verkligen. Vi får ta oss igenom detta båda två, vi båda är i samma situation. Tiden kommer gå fort och snart är jag hemma igen. Varje dag i 6 år har vi iprincip setts, inte en natt, en dag utan dig.
Vi har haft en kanon helg ihop, fredagen var ganska känslig men sen biter man ihop och verkligen tänker detta kommer vara en resa för mig som jag sent kommer glömma. Idag har vi även hållt ihop, skrattat, gått på graven och pratat. För någon minut sen blev allt jobbigt igen, vill sjunka ner under marken och ta med dig till mitt nya hem.
All kärlek till dig min finaste, jag älskar dig
Follow on Bloglovin
Kommentarer
EM:

hej! hur har du det vännen?! fina bilder! :))

2011-12-05 | 03:58:03
Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback