sober

Efte en mys dag med alla tjejer så har jag lagt mig i sängen ovh inväntar Nina som har varit på promenad i snart 2 timmar, haha wtf. Hon har någ andra påhitt nu skulle vi alla kunna tro. Imorgon står klockan på 9.00, då blir det frukost på jobbet och sen åker vi till Lindvallen och har en heldag i backen. Grymt sa grisen.

Imorgon kväll är det utgång som gäller, Harrys, samma som gårdagen. Weeeey.


Efte en mys dag med alla tjejer så har jag lagt mig i sängen ovh inväntar Nina som har varit på promenad i snart 2 timmar, haha wtf. Hon har någ andra påhitt nu skulle vi alla kunna tro. Imorgon står klockan på 9.00, då blir det frukost på jobbet och sen åker vi till Lindvallen och har en heldag i backen. Grymt sa grisen.

Imorgon kväll är det utgång som gäller, Harrys, samma som gårdagen. Weeeey.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback