SOVA

Ska slänga ihop några ord innan jag somnar här. Klockan börjar bli mycket och efter en jobbdag så blir jag ännu tröttare. Det var idag alla gäster checkade in, och det märktes i luften, alla bara strålade på massa olika sätt. Det verkligen kändes att ikväll & imorgon smäller det.

Vi kan inte ens föreställa oss hur frukosten kommer se ut, men det kommer bli kanon kul. Imorgon jobbar jag 6.30-11.30 & sen 16.00 - 21.30 ungefär så imorgon är en full dag. Men kul ska det bli.

Nina kom precis innanför dörren från kvällspasset och hon bara strålade lycka min lilla solstråle, så stolt över dig gumman.

Sovgott allesammans, puss

Fick även några ord med Louise som kommer hem från Florida i övermorgon. Saknar dig otroligt mycket

Ska slänga ihop några ord innan jag somnar här. Klockan börjar bli mycket och efter en jobbdag så blir jag ännu tröttare. Det var idag alla gäster checkade in, och det märktes i luften, alla bara strålade på massa olika sätt. Det verkligen kändes att ikväll & imorgon smäller det.

Vi kan inte ens föreställa oss hur frukosten kommer se ut, men det kommer bli kanon kul. Imorgon jobbar jag 6.30-11.30 & sen 16.00 - 21.30 ungefär så imorgon är en full dag. Men kul ska det bli.

Nina kom precis innanför dörren från kvällspasset och hon bara strålade lycka min lilla solstråle, så stolt över dig gumman.

Sovgott allesammans, puss

Fick även några ord med Louise som kommer hem från Florida i övermorgon. Saknar dig otroligt mycket

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Louise:

älskling, jag saknar dig med obeskrivligt mycket!

2011-12-24 | 09:18:13
Bloggadress: http://louiselundiin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback