Tredje advent

Då var man vaken och levande, eller knappt. Är så sjukt trött. Men jag var tvungen att gå upp eftersom mamma och pappa kommer snart. Det blir en lunch nere i byn och sen umgås lite. Längtar så efter er. Efter lunchen blir det att åka hem hit och packa upp massa saker som mamma och pappa har tagit med sig till mig. Sen ska jag & Linnea gymma och efter det blir det fest så det skriker om det. Wey. Det blir förfest här hemma sen drar vi ut på högis där all personal i hela sälen kommer vara. Det räknas med att komma upp till 1700 personer, så det kommer bli kul! :D

Men nu ska jag bädda till sängen och fixa mig för dem är på g in i sälen nu. Ha det.

Det kommer vara jätte svårt utan dessa två hundar i mitt liv framöver </3



Då var man vaken och levande, eller knappt. Är så sjukt trött. Men jag var tvungen att gå upp eftersom mamma och pappa kommer snart. Det blir en lunch nere i byn och sen umgås lite. Längtar så efter er. Efter lunchen blir det att åka hem hit och packa upp massa saker som mamma och pappa har tagit med sig till mig. Sen ska jag & Linnea gymma och efter det blir det fest så det skriker om det. Wey. Det blir förfest här hemma sen drar vi ut på högis där all personal i hela sälen kommer vara. Det räknas med att komma upp till 1700 personer, så det kommer bli kul! :D

Men nu ska jag bädda till sängen och fixa mig för dem är på g in i sälen nu. Ha det.

Det kommer vara jätte svårt utan dessa två hundar i mitt liv framöver </3



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback