Adios Amigos

HA-HA, vilken gårdag. Den blev så himla lyckad, hade sjukt kul. Mattias kom förbi och pratade lite innan han skulle hämta Max, sen körde dom mig och Nicole till Thobias, där var hela kill-ligan (Thobias, Stefan, Joel. Oscar, Benny, Jed och Melvin) haha, vi gjorde verkligen allt och inget, satt och prata och bara hade allmänt kul. Men sen fick jag för mig att jag skulle åka till Mattias. Så runt 40 minuter senare står bilen utanför med två glada killar som åker till Åre idag, är ruggit avis måste jag erkänna. Men men, vi åker snart också iväg hoppas jag!

Men nu har jag iallafall borstat tänderna, tagit på mig lite smink och nu ska jag fixa undan allt här i rummet eftersom killarna stack vid 8 imorse, så snäll som jagär ska det vara kliniskt rent här inne.

Idag ska jag hjälpa mamma och pappa med massa saker, sen blir det aj-match (?) sen ikväll blir det ännu en girls night, I´m lovin it.



Saknar dig redan din lilla skit.
HA-HA, vilken gårdag. Den blev så himla lyckad, hade sjukt kul. Mattias kom förbi och pratade lite innan han skulle hämta Max, sen körde dom mig och Nicole till Thobias, där var hela kill-ligan (Thobias, Stefan, Joel. Oscar, Benny, Jed och Melvin) haha, vi gjorde verkligen allt och inget, satt och prata och bara hade allmänt kul. Men sen fick jag för mig att jag skulle åka till Mattias. Så runt 40 minuter senare står bilen utanför med två glada killar som åker till Åre idag, är ruggit avis måste jag erkänna. Men men, vi åker snart också iväg hoppas jag!

Men nu har jag iallafall borstat tänderna, tagit på mig lite smink och nu ska jag fixa undan allt här i rummet eftersom killarna stack vid 8 imorse, så snäll som jagär ska det vara kliniskt rent här inne.

Idag ska jag hjälpa mamma och pappa med massa saker, sen blir det aj-match (?) sen ikväll blir det ännu en girls night, I´m lovin it.



Saknar dig redan din lilla skit.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback