Extreme makeover

Efter skolan blev det frisören, och jag har knappt något hår kvar och det känns mer än konstigt, jag känner mig "naken & exposed". Helt ärligt så finns det absolut inget kvar, men det växer ut. Efter frisören mötte jag Fia, Emma och Linn, dem satt och fikade på torssan. Därefter åkte vi upp till Ica och handlade hårfärg och sen släppte jag av Emma och Linn.

Nu har Fia satt i färg i mitt hår, och nu är det bara att vänta på resultatet. Men det ser bra ut, det ska iallafall bli kastanj-brunt. Men det där har man ju hört förut, kommer säkert bli helt åt andra håret!

Efter att färgen suttit i ska jag följa Fia hem och sen ska jag röra mig hem mot Mattias. Imorgon blir det en kort skoldag och sen får vi se vad som händer!

Ha´de

Efter skolan blev det frisören, och jag har knappt något hår kvar och det känns mer än konstigt, jag känner mig "naken & exposed". Helt ärligt så finns det absolut inget kvar, men det växer ut. Efter frisören mötte jag Fia, Emma och Linn, dem satt och fikade på torssan. Därefter åkte vi upp till Ica och handlade hårfärg och sen släppte jag av Emma och Linn.

Nu har Fia satt i färg i mitt hår, och nu är det bara att vänta på resultatet. Men det ser bra ut, det ska iallafall bli kastanj-brunt. Men det där har man ju hört förut, kommer säkert bli helt åt andra håret!

Efter att färgen suttit i ska jag följa Fia hem och sen ska jag röra mig hem mot Mattias. Imorgon blir det en kort skoldag och sen får vi se vad som händer!

Ha´de

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback