FAIL

"Nu testar jag att skicka in ett mms inlägg här på bloggen. Det kan bli hur som hlest, bara varnar. Kvällen blev mer än lyckad. Nicole kom förbi och vi fixade oss lite snabbt, sen begav vi oss hem till sofia där Elin och Malin redan hade dykt upp. Vi drack vin, åt kex med ost och sjöng sing star som aldrig förr. Det var verkligen hur trevligt som helst. Därefter gick jag, Nicole, Malin och Elin till Thobias där Stefan och Oscar också befann sig. Vi spelade spel och pratade men sen efter ett tag blev alla så trötta så då åkte jag med Oscar, det var verkligen guuuuuld värt. Såfort jag kom hem började städa mitt rum som aldrig förr, för då slipper jag nämligen göra det imorgon vilket i sin tur leder till att jag kan sova längre. Mycket smart tänkade Lisa, mycket smart. NEj nu samarbetar inte ingenting i min kropp längre. Jag måste verkligen sova. Sovgottis! PS: Jag räknar ner varenda dag tills du kommer hem, känns så tomt här bredvid mig"


Haha, det där mms:t skulle jag skicka iväg vid 04.15 inatt, men som ni ser kom det verkligen inte fram någonstans. Jag som tyckte jag gjorde heeelt rätt, men ändå blev det så feeeel.
Som sagt: Gårdagen blev kanon bra, skit trevligt helt enkelt & det var så skönt att vakna upp och rummet var nystädat. Jag klev inte upp förens 13.30 och då hade jag missade samtal från hur många som helst,  en var från min älskade Fia som, alltid dagen efter, måste käka, och det ska gå undan, inget jävla sölande utan hon måste ha mat NU NU NU! Så, så snäll som jag är håller jag på att fixa håret nu för att sedan hämta Fia och sen blev det lunch med henne och därefter promenad och senare Filosofi plugg...kanon dag! :)

<3 dig


"Nu testar jag att skicka in ett mms inlägg här på bloggen. Det kan bli hur som hlest, bara varnar. Kvällen blev mer än lyckad. Nicole kom förbi och vi fixade oss lite snabbt, sen begav vi oss hem till sofia där Elin och Malin redan hade dykt upp. Vi drack vin, åt kex med ost och sjöng sing star som aldrig förr. Det var verkligen hur trevligt som helst. Därefter gick jag, Nicole, Malin och Elin till Thobias där Stefan och Oscar också befann sig. Vi spelade spel och pratade men sen efter ett tag blev alla så trötta så då åkte jag med Oscar, det var verkligen guuuuuld värt. Såfort jag kom hem började städa mitt rum som aldrig förr, för då slipper jag nämligen göra det imorgon vilket i sin tur leder till att jag kan sova längre. Mycket smart tänkade Lisa, mycket smart. NEj nu samarbetar inte ingenting i min kropp längre. Jag måste verkligen sova. Sovgottis! PS: Jag räknar ner varenda dag tills du kommer hem, känns så tomt här bredvid mig"


Haha, det där mms:t skulle jag skicka iväg vid 04.15 inatt, men som ni ser kom det verkligen inte fram någonstans. Jag som tyckte jag gjorde heeelt rätt, men ändå blev det så feeeel.
Som sagt: Gårdagen blev kanon bra, skit trevligt helt enkelt & det var så skönt att vakna upp och rummet var nystädat. Jag klev inte upp förens 13.30 och då hade jag missade samtal från hur många som helst,  en var från min älskade Fia som, alltid dagen efter, måste käka, och det ska gå undan, inget jävla sölande utan hon måste ha mat NU NU NU! Så, så snäll som jag är håller jag på att fixa håret nu för att sedan hämta Fia och sen blev det lunch med henne och därefter promenad och senare Filosofi plugg...kanon dag! :)

<3 dig


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback