Kärlek















Fixade till lite bilder på min otroligt fina ros som jag fick av prins igår. Idag har jag inte gjort många knop, jag träffade fina Fia för en fika här hemma, vi pratade, la oss i soffan och kollade lite tv. Därefter promenerade vi hemåt mot henne och sen åkte jag iväg och fixade lite små saker. Och nu har äntligen mamma kommit hem från barcelona, & pappa kommer hem imorgon.

Nu ska jag duscha, packa ihop lite saker inför imorgon och sen bege mig hem och mysa med Fia och sen ska jag köra hem till Mattias. Så det blir en mysig kväll att se fram emot. Puss på alla.














Fixade till lite bilder på min otroligt fina ros som jag fick av prins igår. Idag har jag inte gjort många knop, jag träffade fina Fia för en fika här hemma, vi pratade, la oss i soffan och kollade lite tv. Därefter promenerade vi hemåt mot henne och sen åkte jag iväg och fixade lite små saker. Och nu har äntligen mamma kommit hem från barcelona, & pappa kommer hem imorgon.

Nu ska jag duscha, packa ihop lite saker inför imorgon och sen bege mig hem och mysa med Fia och sen ska jag köra hem till Mattias. Så det blir en mysig kväll att se fram emot. Puss på alla.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback