Livet har sin goda stunder.

Att man går runt med ett leende på läpparna dag in, dag ut är inte så konstigt just nu. Mitt liv är så positivt som det kan bli, jag skulle inte kunna önska mig något annat än vad som finns just nu.  Det är mykcet som händer runt omkring mig både inom snar framtid, men även på en längre sträcka. Sen sitter jag bara och tänker på hur underbara människor jag har runt mig, ALLT ÄR BARA SÅ BRA.

Nu blir det en liten sammanfattning av min helg.

Fredag: Skola, middag med Johan, och sen kom mitt lilla charmtroll, vi kollade på lite tv och sen blev det massa skitsnack och sen sooova.

Lördag: Morgon-mys och sen möta Sofia och Emelie för en fika, därefter gick vi hemåt och började fixa inför kvällen, skulle nämligen få riktigt fin besök av massa fina tjejer: Tessan, Elin, Fia, Nicole, Jessica, Elin, Malin och Maja. Vi hade så otroligt kul, haha. Sen dök Mattias, Max, Niclas, Arild och Simon upp. Mycket trevligt.

Söndag: Den gamla vanliga "söndags-ångesten" som vanligt. Jag tog hundarna på en lång promenad, sen blev det biltvätt med Johan. Därefter kom mamma och pappa tillbaka till storstaden. Det blev söndagsmys med familjen, sen åkte jag hem till Stefan och därefter åkte vi hem till Svett-Thobias för en trevlig film och snack kväll.
Så helgen blev riktigt lyckad, och imorgon är det onsdag, därefter torsdag och sen är det fredag igen: TJOHO! Allt går bara såfort, jag äääälskar´t!

Att man går runt med ett leende på läpparna dag in, dag ut är inte så konstigt just nu. Mitt liv är så positivt som det kan bli, jag skulle inte kunna önska mig något annat än vad som finns just nu.  Det är mykcet som händer runt omkring mig både inom snar framtid, men även på en längre sträcka. Sen sitter jag bara och tänker på hur underbara människor jag har runt mig, ALLT ÄR BARA SÅ BRA.

Nu blir det en liten sammanfattning av min helg.

Fredag: Skola, middag med Johan, och sen kom mitt lilla charmtroll, vi kollade på lite tv och sen blev det massa skitsnack och sen sooova.

Lördag: Morgon-mys och sen möta Sofia och Emelie för en fika, därefter gick vi hemåt och började fixa inför kvällen, skulle nämligen få riktigt fin besök av massa fina tjejer: Tessan, Elin, Fia, Nicole, Jessica, Elin, Malin och Maja. Vi hade så otroligt kul, haha. Sen dök Mattias, Max, Niclas, Arild och Simon upp. Mycket trevligt.

Söndag: Den gamla vanliga "söndags-ångesten" som vanligt. Jag tog hundarna på en lång promenad, sen blev det biltvätt med Johan. Därefter kom mamma och pappa tillbaka till storstaden. Det blev söndagsmys med familjen, sen åkte jag hem till Stefan och därefter åkte vi hem till Svett-Thobias för en trevlig film och snack kväll.
Så helgen blev riktigt lyckad, och imorgon är det onsdag, därefter torsdag och sen är det fredag igen: TJOHO! Allt går bara såfort, jag äääälskar´t!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback