Ljug-klubben

Efter skolan blev det att tvätta bilen, det gick kanon bra, den är helt och hållet som ny. Nu har sitter jag och snyftar lite för mig själv har så fruktansvärt ont i armen efter mitt fall igår. Den är helt blå och värker som bara den, men men, det är fredag: man ska inte klaga!

Ska snart åka och hämta johan vid tåget, sen blir det middag med familjen, sen umgås med Mattias ett tag, därefter åker jag hem till Thobias för att ha en spel, drick & prat-kväll. Det kommer bli lika trevligt som alltid.

Har även hunnit göra en jätte snabb header nu på 10 minuter, den får sitta där tills jag är klar med min andra.

Ha en bra fredag allesammans.
  

Efter skolan blev det att tvätta bilen, det gick kanon bra, den är helt och hållet som ny. Nu har sitter jag och snyftar lite för mig själv har så fruktansvärt ont i armen efter mitt fall igår. Den är helt blå och värker som bara den, men men, det är fredag: man ska inte klaga!

Ska snart åka och hämta johan vid tåget, sen blir det middag med familjen, sen umgås med Mattias ett tag, därefter åker jag hem till Thobias för att ha en spel, drick & prat-kväll. Det kommer bli lika trevligt som alltid.

Har även hunnit göra en jätte snabb header nu på 10 minuter, den får sitta där tills jag är klar med min andra.

Ha en bra fredag allesammans.
  

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback