Lovestone



Dagen i sig har varit jätte mysig. Träffade som sagt Sofia, vi köpte hem lunch hem till mig och pratade och sen var jag tvungen att avbryta det mysiga och återgå till pluggandet så jag skulle hinna åka och titta matchen. Jag hann en bra bit innan det var dags att åka.

Ända sen jag kom hem har jag suttit och läst in inför filosofi provet på tisdag. Jag känner mig mer än redo men ska nöta hela morgondagen också. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen krypa ner till en mysig film.

Sleep tight


"Everyone thinks that I have it all, but it´s so empty living behind these castle walls"



Dagen i sig har varit jätte mysig. Träffade som sagt Sofia, vi köpte hem lunch hem till mig och pratade och sen var jag tvungen att avbryta det mysiga och återgå till pluggandet så jag skulle hinna åka och titta matchen. Jag hann en bra bit innan det var dags att åka.

Ända sen jag kom hem har jag suttit och läst in inför filosofi provet på tisdag. Jag känner mig mer än redo men ska nöta hela morgondagen också. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen krypa ner till en mysig film.

Sleep tight


"Everyone thinks that I have it all, but it´s so empty living behind these castle walls"

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback