Ny vecka, nya möjligheter

Ja ni, jag ligger en dag efter i skolschemat eftersom jag stannade hemma igår coh var hundvakt och pluggade gärnet. Så idag går jag lite bakom flötet och tänker att det måndag, men jag blir lika glad varje gång när det slår mig att det faktiskt är tisdag, woohoo.

Nu ska jag ge er en liten tillbaka blick över min otroligt mysiga helg:

Fredag: Spenderade jag förmiddagen i skolan, vi hade prov och sen svenska c sen var det bara att åka hem och fira att man skulle gå mot helg. Så jag började med att städa hela Anneli´s lägenhet och sen rörde jag mig hem och pluggade en snabbis, sen därefter plockade jag upp min älskade Therese, vi åkte och handlade en riktig lyxmiddag och sen tillagada vi den och sen slängde vi oss i varsin fåtölj och bara njöt av att ligga och titta tv från 18-24.00 haha, vi förflyttade ändas oss när vi var ute och gick med hundarna vid 22. MEn det är så det ska vara.

Lördag: Tessan sprang till jobbet vid 8 på morgonen och därefter kröp jag ner i sängen och sov vidare, sen var det bara att hoppa upp, åka iväg och köpa lite saker, sen hämtade jag upp Lisa, Elin och Tesse för att fotografera Lisa. Det var duktigt kallt ute, men efter att ha kollat igenom bilderna så blev jag faktiskt nöjd med bilderna, det fanns en hel del bra bilder på min sköna. Därefter gick jag med hundarna, promenerade hem till Fia där vi pratade ett tag, sen ringer Mattias och säger att dem är i Uppsala, så då var det bara att knata hem och packa ihop hundar, korgar, matskålar, ben, mig själv och hundarna och köra hem till Mattias eftersom man blev bjuden på en otroligt god middag. Sen körde vi tillbaka till Nynäs och fick lite sömn eftersom vi skulle upp 07.30 på söndag morgon. 

Söndag: Åsa ringde och väckte oss, men båda somnade om och vaknade i panik när vi såg att klockan precis slog 8. Så båda hoppade upp och packa återigen bilen med hundar osv. Idag skulle vi iväg och kolla på rally. Max fick dt i 20 års present av Mattias förra året, så vi åkte dit med hela familjen Lindgren, Solo och 100-tals andra människor. Det var förvånanssvärt roligt måste säga, dock var det lite kallt  men vi höll ut. Efter rallyt körde vi hem till Mattias, slängde i oss lite mackor och sen åkte vi till port 73 eftersom solo skulle införskaffa sig en iphone, kan inte göra annat än att skratta. Därefter körde vi tillbaka till Mattias och väntade på att Johans tåg skulle komma in till stockholms central, men när klockan slog 22.30 började vi tappa hoppet, Johan skulle få ta sig hem själv, men precis då rullade tåget in och då begav vi oss tillbaka till Nyyyynäs.

Måndag: Mattias stack iväg tidigt till jobbet, jag gav hundarna mat och sen somnade jag + hundarna om till 10.15 (jag <3 mina hundar när det gäller sömn, när jag sover sover dom, och det älskar jag dom för) Därefter promenerade jag hem till Fia igen, vi pratade om allt mellan himmel och jord, sen begav jag mig hem, pluggade verkligen ihjäl mig sen vid 15.00 var det fika med Fia och Mia. Vi satt på thorssan ett tag, sen åkte jag och fia till ICA för att handla lite mjölk och sen åkte vi hemåt. Därefter satt jag och pluggade tills jag får ett samtal från Johan där han beskriver hur mycket han hatar SL och det inte går några tåg, så jag och Mia hoppade in i bilen och körde för att hämta honom i VH och sen åkte vi hem fixade middag och badade jacuzzi, otroligt mysigt. Sen dök min kärlek upp och hade med sig världens finaste ros + choklad (jag strålar fortfarande), blev så otroligt glad. Sen blev det sängen, solsidan och superbad. Fick även två jätte fina kort, ett från mina älskade föräldrar sen ett jätte fint kort från mormor. NI ÄR BÄST. Jag saknar er alla.

Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg, men om man har haft mycket i helgen, så har man. Och jag ska skärpa mig med bloggandet för jag orkar inte skriva såhär mycket på en gång.
Nu ska jag ta hundarna på en promenad, sen ska jag och Fia mysa här hemma och därefter kommer min älskade mamma hem (alltid lika glad när mamma kommer hem, och pappa kommer hem imorgon). Ikväll blir det mys hos Mattias och imorgon är det skola. KRAAAAAAAAAAAAAMP. Nu slutar jag skriva. HA DET.


Lisa Jäderberg <3





























Ja ni, jag ligger en dag efter i skolschemat eftersom jag stannade hemma igår coh var hundvakt och pluggade gärnet. Så idag går jag lite bakom flötet och tänker att det måndag, men jag blir lika glad varje gång när det slår mig att det faktiskt är tisdag, woohoo.

Nu ska jag ge er en liten tillbaka blick över min otroligt mysiga helg:

Fredag: Spenderade jag förmiddagen i skolan, vi hade prov och sen svenska c sen var det bara att åka hem och fira att man skulle gå mot helg. Så jag började med att städa hela Anneli´s lägenhet och sen rörde jag mig hem och pluggade en snabbis, sen därefter plockade jag upp min älskade Therese, vi åkte och handlade en riktig lyxmiddag och sen tillagada vi den och sen slängde vi oss i varsin fåtölj och bara njöt av att ligga och titta tv från 18-24.00 haha, vi förflyttade ändas oss när vi var ute och gick med hundarna vid 22. MEn det är så det ska vara.

Lördag: Tessan sprang till jobbet vid 8 på morgonen och därefter kröp jag ner i sängen och sov vidare, sen var det bara att hoppa upp, åka iväg och köpa lite saker, sen hämtade jag upp Lisa, Elin och Tesse för att fotografera Lisa. Det var duktigt kallt ute, men efter att ha kollat igenom bilderna så blev jag faktiskt nöjd med bilderna, det fanns en hel del bra bilder på min sköna. Därefter gick jag med hundarna, promenerade hem till Fia där vi pratade ett tag, sen ringer Mattias och säger att dem är i Uppsala, så då var det bara att knata hem och packa ihop hundar, korgar, matskålar, ben, mig själv och hundarna och köra hem till Mattias eftersom man blev bjuden på en otroligt god middag. Sen körde vi tillbaka till Nynäs och fick lite sömn eftersom vi skulle upp 07.30 på söndag morgon. 

Söndag: Åsa ringde och väckte oss, men båda somnade om och vaknade i panik när vi såg att klockan precis slog 8. Så båda hoppade upp och packa återigen bilen med hundar osv. Idag skulle vi iväg och kolla på rally. Max fick dt i 20 års present av Mattias förra året, så vi åkte dit med hela familjen Lindgren, Solo och 100-tals andra människor. Det var förvånanssvärt roligt måste säga, dock var det lite kallt  men vi höll ut. Efter rallyt körde vi hem till Mattias, slängde i oss lite mackor och sen åkte vi till port 73 eftersom solo skulle införskaffa sig en iphone, kan inte göra annat än att skratta. Därefter körde vi tillbaka till Mattias och väntade på att Johans tåg skulle komma in till stockholms central, men när klockan slog 22.30 började vi tappa hoppet, Johan skulle få ta sig hem själv, men precis då rullade tåget in och då begav vi oss tillbaka till Nyyyynäs.

Måndag: Mattias stack iväg tidigt till jobbet, jag gav hundarna mat och sen somnade jag + hundarna om till 10.15 (jag <3 mina hundar när det gäller sömn, när jag sover sover dom, och det älskar jag dom för) Därefter promenerade jag hem till Fia igen, vi pratade om allt mellan himmel och jord, sen begav jag mig hem, pluggade verkligen ihjäl mig sen vid 15.00 var det fika med Fia och Mia. Vi satt på thorssan ett tag, sen åkte jag och fia till ICA för att handla lite mjölk och sen åkte vi hemåt. Därefter satt jag och pluggade tills jag får ett samtal från Johan där han beskriver hur mycket han hatar SL och det inte går några tåg, så jag och Mia hoppade in i bilen och körde för att hämta honom i VH och sen åkte vi hem fixade middag och badade jacuzzi, otroligt mysigt. Sen dök min kärlek upp och hade med sig världens finaste ros + choklad (jag strålar fortfarande), blev så otroligt glad. Sen blev det sängen, solsidan och superbad. Fick även två jätte fina kort, ett från mina älskade föräldrar sen ett jätte fint kort från mormor. NI ÄR BÄST. Jag saknar er alla.

Jag ber om ursäkt för ett långt inlägg, men om man har haft mycket i helgen, så har man. Och jag ska skärpa mig med bloggandet för jag orkar inte skriva såhär mycket på en gång.
Nu ska jag ta hundarna på en promenad, sen ska jag och Fia mysa här hemma och därefter kommer min älskade mamma hem (alltid lika glad när mamma kommer hem, och pappa kommer hem imorgon). Ikväll blir det mys hos Mattias och imorgon är det skola. KRAAAAAAAAAAAAAMP. Nu slutar jag skriva. HA DET.


Lisa Jäderberg <3





























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback