On the road again



Jahapp, då sitter man på bussen påväg till Sälen. Det känns så otroligt bra att vara påväg, dock känns det inte lika bra att sitta på den här bussen, i den här värmen, inga stopp och grova förseningar. Men jag får göra det bästa utav situationen, SOVA! Jag har sovit nästan hela resan, och nu är det endast 5,5 mil kvar tills vi är framme.
Gårdagen var underbart lyckad, tjejerna stod för mat och killarna stod för dricka. Det blev riktigt gott, men en aning för mycket utav det som killarna bjöd på. Men vi hade fruktansvärt kul & det ska göras om nästa helg.

Denice jobbar till 19.00 idag och börjar tidigt imorgon så idag ska vi endast sitta hemma och mysa och snacka skit. Imorgon ska jag ut i backen och åka med mig själv tills Denkan har slutat & då kommer Philip och massa andra så det blir fullt hus med massa ös efter Denkis fyller 21 imorgon, wooohooo...Nej nu ska jag slå på en film innan den här datorn demonstrerar och laddas ur. Ha det bra. Vi hörs sen.

Bilder från igår





Just nu på bussen...








Jahapp, då sitter man på bussen påväg till Sälen. Det känns så otroligt bra att vara påväg, dock känns det inte lika bra att sitta på den här bussen, i den här värmen, inga stopp och grova förseningar. Men jag får göra det bästa utav situationen, SOVA! Jag har sovit nästan hela resan, och nu är det endast 5,5 mil kvar tills vi är framme.
Gårdagen var underbart lyckad, tjejerna stod för mat och killarna stod för dricka. Det blev riktigt gott, men en aning för mycket utav det som killarna bjöd på. Men vi hade fruktansvärt kul & det ska göras om nästa helg.

Denice jobbar till 19.00 idag och börjar tidigt imorgon så idag ska vi endast sitta hemma och mysa och snacka skit. Imorgon ska jag ut i backen och åka med mig själv tills Denkan har slutat & då kommer Philip och massa andra så det blir fullt hus med massa ös efter Denkis fyller 21 imorgon, wooohooo...Nej nu ska jag slå på en film innan den här datorn demonstrerar och laddas ur. Ha det bra. Vi hörs sen.

Bilder från igår





Just nu på bussen...






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback