PLUGGA <3



Jag äääälskar det. Man blir så glad av det, så det bara pirrar i kroppen för man vill så gärna gå dit imorgon och göra filiosofi prov..ELLER? Nej jag är så trött på det, vill helst bara riva sönder alla papper och sen kasta allt ner i papperskorgen.

Den här dagen skulle jag lika gärna kunnat hoppa över, jag har bara varit i skolan, sovit, pluggat och duschat & nu ligger jag i sängen och har msn plugg med massa ifrån klassen, det går alltid lika bra.

Pratade precis med mitt hjärta i telefon också, han hade en hel del att berätta från åre dag 2. Gud vad jag skrattade. Men deras stuga började fyllas på så hanv ar tvungen att kila och jag var tvungen att återgå till plugget eftersom jag är liten flicka som fortfande går i skolan (h)

Fast nu måste jag fortsätta att chatta och lära mig lite nya saker inför filosofi provet imorgon. Hörs mer imorgon

 


Jag äääälskar det. Man blir så glad av det, så det bara pirrar i kroppen för man vill så gärna gå dit imorgon och göra filiosofi prov..ELLER? Nej jag är så trött på det, vill helst bara riva sönder alla papper och sen kasta allt ner i papperskorgen.

Den här dagen skulle jag lika gärna kunnat hoppa över, jag har bara varit i skolan, sovit, pluggat och duschat & nu ligger jag i sängen och har msn plugg med massa ifrån klassen, det går alltid lika bra.

Pratade precis med mitt hjärta i telefon också, han hade en hel del att berätta från åre dag 2. Gud vad jag skrattade. Men deras stuga började fyllas på så hanv ar tvungen att kila och jag var tvungen att återgå till plugget eftersom jag är liten flicka som fortfande går i skolan (h)

Fast nu måste jag fortsätta att chatta och lära mig lite nya saker inför filosofi provet imorgon. Hörs mer imorgon

 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback