Redigering på G

Ja ni, vi håller på med att skapa bloggar och redigera hela innehållet på grafiska kommunikationen, och det ska vara hur mycket grejer som helst som ska in på hemsidan och då tar jag denna blogg och håller på att exprimentera med. Så ni får ursäkta allt som dyker upp på bloggen. och temat på min blogg ska vara foto så, håll i hatten vad mycket bilder jag måste ta och sen lägga ut på bloggen.

Men men, det ska bli kul att få redigera den, för det var ett tag sen....Iallafall, nu sitter jag, Frida och Matti och väntar på att lektionen ska börja, vi har Svenska C och sen grafisk kommunikation sen är det dags att bege sig till Malin för att klippa sig, allt hår ska av, det ska bli axellångt, så farväl mitt hår som jag har sparat på ett bra tag nu, men detta behövs verkligen. Därefter ska jag hem och plugga filosofi och sen måste jag träna. Senare kväll blir det att åka hem till Mattias och mysa med honom eftersom dem åker till Åre på lördag och blir borta i en vecka.


Ja ni, vi håller på med att skapa bloggar och redigera hela innehållet på grafiska kommunikationen, och det ska vara hur mycket grejer som helst som ska in på hemsidan och då tar jag denna blogg och håller på att exprimentera med. Så ni får ursäkta allt som dyker upp på bloggen. och temat på min blogg ska vara foto så, håll i hatten vad mycket bilder jag måste ta och sen lägga ut på bloggen.

Men men, det ska bli kul att få redigera den, för det var ett tag sen....Iallafall, nu sitter jag, Frida och Matti och väntar på att lektionen ska börja, vi har Svenska C och sen grafisk kommunikation sen är det dags att bege sig till Malin för att klippa sig, allt hår ska av, det ska bli axellångt, så farväl mitt hår som jag har sparat på ett bra tag nu, men detta behövs verkligen. Därefter ska jag hem och plugga filosofi och sen måste jag träna. Senare kväll blir det att åka hem till Mattias och mysa med honom eftersom dem åker till Åre på lördag och blir borta i en vecka.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback