Sleeping in my bed...

ja ni, jag skulle plugga exakt hela eftermiddagen men jag kröp ner i sängen när jag kom hem och det tog inte lång tid innan ögonen gick i kors och sen somnade jag...Det var mer än skönt, men just nu känns det lite surt. Jag ska snart åka och hämta Johan vid tåget och sen hoppar jag in i duschen så jag får tillbaka lite kraft att plugga för det lär ju bli en hel del nu eftersom hela eftermiddagen + kvällen försvann.
ja ni, jag skulle plugga exakt hela eftermiddagen men jag kröp ner i sängen när jag kom hem och det tog inte lång tid innan ögonen gick i kors och sen somnade jag...Det var mer än skönt, men just nu känns det lite surt. Jag ska snart åka och hämta Johan vid tåget och sen hoppar jag in i duschen så jag får tillbaka lite kraft att plugga för det lär ju bli en hel del nu eftersom hela eftermiddagen + kvällen försvann.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback