Världens lyckligaste Lisa



Allt är bara så bra just nu. Man har fått ett efterlängtat lov + att det är lördag och det ska hända massa mysiga grejer idag. FAst jag tänkte först ta lite om gårdagen innan jag sätter igång.

Igår hade vi en lång skoldag (9.40-15.15) Sen därefter hade jag mycket på listan, jag kände mig så fruktansvät stressad även fast jag inte var det. Men ibland blir det så. Jag skulle möta Fia en snabbis, handla in ingredienser till mitt bakande som skulle ske lite senare. Muffinsen blev kanon fina och goda för den delen. Sen var det bara att gå upp och plugga lite, sen får jag ett samtal av min käre bror som vill ha hämtning i VH så det var bara att åka fram och tillbaka, men det var mysigt. Vi fick prata om allt som hänt i varandras liv så det var skönt. När vi kom hem var middagen serverad sen åkte jag hem till Emelie där Fia var också. Det var så otroligt trevligt, dom drack vin, jag drack juice, vi åt popcorn och vi pratade absolut om allting som hänt. Vi hade fruktansvärt roligt. MEn efter ett tag var jag tvungen att avbryta efter jag skulle åka till stan för att hämta Mattias och Max. Men Mattias gick inte med in så han hängde med Solo som okcås agerade nykter precis som jag. Efter att väntat på alla som var inne och festa så fick vi äntligen röra oss mot Nynäs. Men vi stannade i VH och släppte av Sebbe och Mackan, sen åkte jag, Mattias, Solo och MAx mot nynäs. Vi släppte av Max och sen åkte vi alal tre hem till mig och sov som stockar.

Idag har vi inte gjort många knop, vi klev upp, åt frukost över en timme och sen körde killarna hemåt mot VH. Och nu har jag precis packat ner en del av packningen (finns en hel del kvar kan jag säga) och ska precis hoppa in i duschen för att sedan åka och hämta Tessan efter jobbet så ska vi två åka och handla förrätt, varmrätt och efterrätt inför kvällen. Mattias, Solo och Elin kommer på middag så jag och Tessan står för all mat, haha undra hur detta slutar. Men det blir säkert helt underbart och gott. Sen får vi se vart vägen tar oss, kanske går ut. Vi har inte en aning.

Men en sak i säker och det är att jag ska ställa 183735 klockor inför imorgon eftersom vi måste åka 09.15 från nynäs eftersom min buss mot sälen går klockan 11.00 och jag tänker inte ta några risker att missa det. Det ska bli sååååå kul att åka iväg och åka lite skidor med skönt folk, är så himla taggad faktiskt! Nej nu ska jag fortsätta skriva på min packlista som fyller snart en hel A4-sida. Men allt går ner, så är det. HA DET.



Allt är bara så bra just nu. Man har fått ett efterlängtat lov + att det är lördag och det ska hända massa mysiga grejer idag. FAst jag tänkte först ta lite om gårdagen innan jag sätter igång.

Igår hade vi en lång skoldag (9.40-15.15) Sen därefter hade jag mycket på listan, jag kände mig så fruktansvät stressad även fast jag inte var det. Men ibland blir det så. Jag skulle möta Fia en snabbis, handla in ingredienser till mitt bakande som skulle ske lite senare. Muffinsen blev kanon fina och goda för den delen. Sen var det bara att gå upp och plugga lite, sen får jag ett samtal av min käre bror som vill ha hämtning i VH så det var bara att åka fram och tillbaka, men det var mysigt. Vi fick prata om allt som hänt i varandras liv så det var skönt. När vi kom hem var middagen serverad sen åkte jag hem till Emelie där Fia var också. Det var så otroligt trevligt, dom drack vin, jag drack juice, vi åt popcorn och vi pratade absolut om allting som hänt. Vi hade fruktansvärt roligt. MEn efter ett tag var jag tvungen att avbryta efter jag skulle åka till stan för att hämta Mattias och Max. Men Mattias gick inte med in så han hängde med Solo som okcås agerade nykter precis som jag. Efter att väntat på alla som var inne och festa så fick vi äntligen röra oss mot Nynäs. Men vi stannade i VH och släppte av Sebbe och Mackan, sen åkte jag, Mattias, Solo och MAx mot nynäs. Vi släppte av Max och sen åkte vi alal tre hem till mig och sov som stockar.

Idag har vi inte gjort många knop, vi klev upp, åt frukost över en timme och sen körde killarna hemåt mot VH. Och nu har jag precis packat ner en del av packningen (finns en hel del kvar kan jag säga) och ska precis hoppa in i duschen för att sedan åka och hämta Tessan efter jobbet så ska vi två åka och handla förrätt, varmrätt och efterrätt inför kvällen. Mattias, Solo och Elin kommer på middag så jag och Tessan står för all mat, haha undra hur detta slutar. Men det blir säkert helt underbart och gott. Sen får vi se vart vägen tar oss, kanske går ut. Vi har inte en aning.

Men en sak i säker och det är att jag ska ställa 183735 klockor inför imorgon eftersom vi måste åka 09.15 från nynäs eftersom min buss mot sälen går klockan 11.00 och jag tänker inte ta några risker att missa det. Det ska bli sååååå kul att åka iväg och åka lite skidor med skönt folk, är så himla taggad faktiskt! Nej nu ska jag fortsätta skriva på min packlista som fyller snart en hel A4-sida. Men allt går ner, så är det. HA DET.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback