110113



Skönt med torsdag, vilket innebär dagen innan fredag och sen har jag en hel helg att njuta innan nästa skolvecka sätter igång. Samtidigt så blir varje dag en dag närmare studenten och massa annat som vi har att se fram emot.
Igår tillbringade jag dagen och natten hos Matte och sen imorse runt 09.40 körde jag mot Nynäs där jag mötte Nicole för att äta lite lunch och sen planera inför Idre.

Jag, Nicole och Diana (än så länge) pallrar oss upp mot idre på sportlovet. Det kommer bli en hel galen resa, inga tvivel på det. Men allt är inte 100 ännu, men en sak är säker och det är att jag och Nicole åker dit, sen får vi se vilka två som följer med men Diana var absolut på.

Nu ska jag sätta igång och plugga lite, sen ut och gå och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och bara kolla film och njuta av livet just nu. Ha det bäst! :D















Skönt med torsdag, vilket innebär dagen innan fredag och sen har jag en hel helg att njuta innan nästa skolvecka sätter igång. Samtidigt så blir varje dag en dag närmare studenten och massa annat som vi har att se fram emot.
Igår tillbringade jag dagen och natten hos Matte och sen imorse runt 09.40 körde jag mot Nynäs där jag mötte Nicole för att äta lite lunch och sen planera inför Idre.

Jag, Nicole och Diana (än så länge) pallrar oss upp mot idre på sportlovet. Det kommer bli en hel galen resa, inga tvivel på det. Men allt är inte 100 ännu, men en sak är säker och det är att jag och Nicole åker dit, sen får vi se vilka två som följer med men Diana var absolut på.

Nu ska jag sätta igång och plugga lite, sen ut och gå och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och bara kolla film och njuta av livet just nu. Ha det bäst! :D













Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback