Bad girl



Ja, det är precis vad jag är. Lusten har runnit ut i sanden och datorn har blivit lite mer som en, hm, vad ska man säga? Ovän med mig. Den vill aldrig sammarbeta, utan ställer alltid bara till med massa knas. Så jag har backat lite och nu har jag börjat läsa "nationalencykolpedin"och den är lite som en passion för mig.....

eller?

Nej men skämt och sido...Jag har bara inte haft lust, datorn är min bästavän och kommer alltid förbli det. Den kommer aldrig svika mig. Det är mig det är fel på, inte datorn...
Nu är det måndag igen och nu håller jag tummarna på att denna vecka håller mig frisk mot massa basailusker. För nu vill jag bli frisk och bara kunna umgås med mina fantastiska vänner. I helgen gick den mesta tiden åt till fest med mina älsklingar och lite plugg 

Idag ska jag städa lite på rummet, ut på powerwalk med hundarna sen ska jag bege mig till Haninge för lite träning sen hem och plugga massa. Men jag måste även börja värma upp inför träningen med Sofia på onsdag, haha, hon har manipulerat mig att träning är bra för hälsan så, ääääh vafan nu kör vi. Det är bra att ha en liten "pusher" som sätter mig på plats. I like u!

Nu ska jag ut och bråka med vädret, vi hörs senare.

"Lite bilder från i helgen"




























Ja, det är precis vad jag är. Lusten har runnit ut i sanden och datorn har blivit lite mer som en, hm, vad ska man säga? Ovän med mig. Den vill aldrig sammarbeta, utan ställer alltid bara till med massa knas. Så jag har backat lite och nu har jag börjat läsa "nationalencykolpedin"och den är lite som en passion för mig.....

eller?

Nej men skämt och sido...Jag har bara inte haft lust, datorn är min bästavän och kommer alltid förbli det. Den kommer aldrig svika mig. Det är mig det är fel på, inte datorn...
Nu är det måndag igen och nu håller jag tummarna på att denna vecka håller mig frisk mot massa basailusker. För nu vill jag bli frisk och bara kunna umgås med mina fantastiska vänner. I helgen gick den mesta tiden åt till fest med mina älsklingar och lite plugg 

Idag ska jag städa lite på rummet, ut på powerwalk med hundarna sen ska jag bege mig till Haninge för lite träning sen hem och plugga massa. Men jag måste även börja värma upp inför träningen med Sofia på onsdag, haha, hon har manipulerat mig att träning är bra för hälsan så, ääääh vafan nu kör vi. Det är bra att ha en liten "pusher" som sätter mig på plats. I like u!

Nu ska jag ut och bråka med vädret, vi hörs senare.

"Lite bilder från i helgen"


























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback