Cleaning out my closet

Skolan gick fort, tur det, och därefter åkte jag hem till mamma och höll henne sällskap och fixade lite med projektarbetet. Därefter åkte vi till haninge, jag, mamma och Helena. Dem släppte mig på SATS och sen åkte di och fixade lite ärenden. Nu har jag dammsugit och skurat i mitt rum och det var en utmaning, får panik på sladden på dammsugaren, sen vill aldrig göra det jag gör, uscha för den.

Nu ska jag städa ut hela min garderob så jag får plats med massa nytt. Mamma och jag ska beställa redan ikväll, tjoho. Sen ikväll blir det mys och lite plugg. :)


världens bästa trio




Malin, Elin, Jag och Elin påväg på utgång
Skolan gick fort, tur det, och därefter åkte jag hem till mamma och höll henne sällskap och fixade lite med projektarbetet. Därefter åkte vi till haninge, jag, mamma och Helena. Dem släppte mig på SATS och sen åkte di och fixade lite ärenden. Nu har jag dammsugit och skurat i mitt rum och det var en utmaning, får panik på sladden på dammsugaren, sen vill aldrig göra det jag gör, uscha för den.

Nu ska jag städa ut hela min garderob så jag får plats med massa nytt. Mamma och jag ska beställa redan ikväll, tjoho. Sen ikväll blir det mys och lite plugg. :)


världens bästa trio




Malin, Elin, Jag och Elin påväg på utgång
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback