HELGEN

...har bjudit på massa roliga grejer. Bara tanken av ledighet gör att man på en gång blir glad och positiv till allt.
I fredags hade jag fredagsmys med Tessan, vi lagade god mat, pratade och hade allämnt jätte trevligt. Precis innan jag skulle sticka iväg till Mattias dök Desiree upp och skulle hålla Tessan sällskap. Jag mötte upp Nicole en snabbis innan jag skulle sätta mig i bilen för att bege mig mot Matte. Vi pratade och lite så.

I lördags sov vi ut och tittade på lite film så man kunde vakna lite, men jag var sedan tvungen att röra mig mot nynäs igen eftersom jag skulle fotografera Tessan (resultatet blev mer än bra, helt galet fina bilder tack vare den vackra människan framför kameran. Därefter åkte jag hem för att invänta Nicole, men som vanligt fanns det ingen nöd på den tjejen så hon dök upp, sisådär 4 timmar senare, keep up the good work baby. Vi åt middag med familjen, sen blev det fixning sen var det bara att röra sig in mot stan för att först gå på bio sen möta upp partynissarna som skulle ut och fira. Bion var något ut över det extra men väntan på killarna var något värre. Men sen rammlade det in två sjukt positiva killar i bilen som skulle med ner till Nynäs men dem var mer än tysta hela bilresan (nästan iallafall) Mattias somnade "host" (deckade) såfort vi kom hem så jag låg och tittade lite tv i min ensamhet och sen var det tack och godnatt för mig också.

Idag sov jag och Mattias bort exakt hela dagen, vi klev inte upp ur sängen förens klockan var efter 13.00. Och då var det bara att fixa frukost och sen bege sig hem till honom för han skulle iväg på träning. Hade sällskap av Max (som också skulle hämta sin bil) & positiva Nico. Nicole och jag bestämde oss även för att fixa en myskväll här hemma ikväll som skulle innefatta maraton av släkten är värre + släkten är värst, sen avslutar vi med säsongstarten på solsidan. Låter faktiskt mer än OK.

Ha det!
...har bjudit på massa roliga grejer. Bara tanken av ledighet gör att man på en gång blir glad och positiv till allt.
I fredags hade jag fredagsmys med Tessan, vi lagade god mat, pratade och hade allämnt jätte trevligt. Precis innan jag skulle sticka iväg till Mattias dök Desiree upp och skulle hålla Tessan sällskap. Jag mötte upp Nicole en snabbis innan jag skulle sätta mig i bilen för att bege mig mot Matte. Vi pratade och lite så.

I lördags sov vi ut och tittade på lite film så man kunde vakna lite, men jag var sedan tvungen att röra mig mot nynäs igen eftersom jag skulle fotografera Tessan (resultatet blev mer än bra, helt galet fina bilder tack vare den vackra människan framför kameran. Därefter åkte jag hem för att invänta Nicole, men som vanligt fanns det ingen nöd på den tjejen så hon dök upp, sisådär 4 timmar senare, keep up the good work baby. Vi åt middag med familjen, sen blev det fixning sen var det bara att röra sig in mot stan för att först gå på bio sen möta upp partynissarna som skulle ut och fira. Bion var något ut över det extra men väntan på killarna var något värre. Men sen rammlade det in två sjukt positiva killar i bilen som skulle med ner till Nynäs men dem var mer än tysta hela bilresan (nästan iallafall) Mattias somnade "host" (deckade) såfort vi kom hem så jag låg och tittade lite tv i min ensamhet och sen var det tack och godnatt för mig också.

Idag sov jag och Mattias bort exakt hela dagen, vi klev inte upp ur sängen förens klockan var efter 13.00. Och då var det bara att fixa frukost och sen bege sig hem till honom för han skulle iväg på träning. Hade sällskap av Max (som också skulle hämta sin bil) & positiva Nico. Nicole och jag bestämde oss även för att fixa en myskväll här hemma ikväll som skulle innefatta maraton av släkten är värre + släkten är värst, sen avslutar vi med säsongstarten på solsidan. Låter faktiskt mer än OK.

Ha det!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback