Ledsen Lisa

Jag såg framemot den här dagen så fruktansvärt mycket. Det skullle innehålla så mycket kul. Dels Haninge med Elin och Adam, hem till Matte för att lämna lite saker, göra sig iordning för en underbar utgång med bra folk, MEN, det hände en grej.

Har nu suttit och pratat med mamma och pappa om min ekonomi, skulder och lite annat och det kändes verkligen som lyxfällan, det slog mig riktigt hårt. Jag är skyldiga dem alldeles för mycket, så nu måste jag se till att spara varenda liten krona, så ikväll blir det tröstkrök hos Tessan sen ska jag åka in mot stan för att sova hos Matte så då blir allt bra. Imorgon blir det plugg och förbereda sig inför sista terminen i äckel-skolan. ÄLSKAR VERKLIGEN MITT LIV, not!


haha, gamla bilder från balen i 9an
















Jag såg framemot den här dagen så fruktansvärt mycket. Det skullle innehålla så mycket kul. Dels Haninge med Elin och Adam, hem till Matte för att lämna lite saker, göra sig iordning för en underbar utgång med bra folk, MEN, det hände en grej.

Har nu suttit och pratat med mamma och pappa om min ekonomi, skulder och lite annat och det kändes verkligen som lyxfällan, det slog mig riktigt hårt. Jag är skyldiga dem alldeles för mycket, så nu måste jag se till att spara varenda liten krona, så ikväll blir det tröstkrök hos Tessan sen ska jag åka in mot stan för att sova hos Matte så då blir allt bra. Imorgon blir det plugg och förbereda sig inför sista terminen i äckel-skolan. ÄLSKAR VERKLIGEN MITT LIV, not!


haha, gamla bilder från balen i 9an
















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback