Live från dödsbädden.

Nu jag äntligen skaffat mig orken att ta upp datorn och faktiskt göra ett inlägg i bloggen. Det är så illa att jag missat en hel vecka från skolan och jag börjar bli riktigt less på det. Var på ett ångt besök hos doktorn i tisdags och dem hade aldrig sätt såna uppsvullna halsmandlar som jag hade och inte bara det, kroppen hade dragit på sig en rejäl öroninflammation också. Så jag fick massa olika kurer som skulle tas olika tider på dygnet. Men idag mår jag faktiskt hyffsat bra, har kunnat sova ut ordentligt och jag kan svälja utan att jag fäller en tår. För kroppen kännder sig något piggare och detta kommer bli bra snart. Förhoppningsvis kilar jag till skolan imorgon :)
Men fy vad dålig jag har varit!

Idag fyller älskade Anna 18 år så imorgon blir det utgång om läget inte blir sämre än så här. Det ska bli riktigt kul att träffa alla charmtroll som finns i min omgivning, har verkligen saknat dem otroligt mycket, har aldrig känt mig såhär ensam som jag gjort i min säng, fast iofs har jag varit omgiven av familjen och hundarna (hundarna är riktiga glädjedödare, dem älskar när man är sjuk hemma för då har dem sällskap 24/7). Men nu ska jag ner och ta pencillinet + massa andra skumma grejer, men förhoppningsvis ska dem hjälpa mig att bli frisk så jag kan få tillbaka mitt "normala" liv. Och ikväll får jag ätnligen besök av min lille prins, har inte träffat honom sen i söndags :-O

Nu jag äntligen skaffat mig orken att ta upp datorn och faktiskt göra ett inlägg i bloggen. Det är så illa att jag missat en hel vecka från skolan och jag börjar bli riktigt less på det. Var på ett ångt besök hos doktorn i tisdags och dem hade aldrig sätt såna uppsvullna halsmandlar som jag hade och inte bara det, kroppen hade dragit på sig en rejäl öroninflammation också. Så jag fick massa olika kurer som skulle tas olika tider på dygnet. Men idag mår jag faktiskt hyffsat bra, har kunnat sova ut ordentligt och jag kan svälja utan att jag fäller en tår. För kroppen kännder sig något piggare och detta kommer bli bra snart. Förhoppningsvis kilar jag till skolan imorgon :)
Men fy vad dålig jag har varit!

Idag fyller älskade Anna 18 år så imorgon blir det utgång om läget inte blir sämre än så här. Det ska bli riktigt kul att träffa alla charmtroll som finns i min omgivning, har verkligen saknat dem otroligt mycket, har aldrig känt mig såhär ensam som jag gjort i min säng, fast iofs har jag varit omgiven av familjen och hundarna (hundarna är riktiga glädjedödare, dem älskar när man är sjuk hemma för då har dem sällskap 24/7). Men nu ska jag ner och ta pencillinet + massa andra skumma grejer, men förhoppningsvis ska dem hjälpa mig att bli frisk så jag kan få tillbaka mitt "normala" liv. Och ikväll får jag ätnligen besök av min lille prins, har inte träffat honom sen i söndags :-O

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback