Sleepsheep



Dagen har varit lugn men väldigt skön. Jag har absolut inte gjort någonting och det var oootroligt skönt måste jag säga. Har varit ute och promenerat, städat, kollat film och mött mina små änglar. Nu ska jag krypa i min nybäddade säng och till det sätter jag även på en film (mamma mia). Imorgon blir det stor shopping med Tessan sen sleepover @ Matte´s place. Sovgott.



Dagen har varit lugn men väldigt skön. Jag har absolut inte gjort någonting och det var oootroligt skönt måste jag säga. Har varit ute och promenerat, städat, kollat film och mött mina små änglar. Nu ska jag krypa i min nybäddade säng och till det sätter jag även på en film (mamma mia). Imorgon blir det stor shopping med Tessan sen sleepover @ Matte´s place. Sovgott.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback