Trötter

Utgången som blev av i onsdags blev mer än lyckat, vi var på Collage med massvis roligt folk, det ända negativa var att det var så fruktansvärt mycket folk. Men kul hade vi! Vi beslöt oss att röra oss därifrån vid 02.30 och då körde jag halva biten eftersom jag skulle hem till Matte, sen fick Johan köra hem resten av packet, haha!
Vi somnade på direkten och dagen efter låg vi bara och degade i sängen, sen fixade vi hem hans bil därefter åkte vi ner mot nynäs och umgicks med familjen, sen åkte vi tillbaka hem till honom.

Imorse ringde klockan som vanligt, 05.30 och då var det bara för honom att sticka iväg, men jag låg kvar ett bra tag tills mamma plockade upp mig efter att ha varit i stan. Mamma körde hem mig till Carro där jag spenderade hela dagen.

Nu ska jag ut och gå sen blir det mys hos Tessan med Elin och Adam. Sen får vi se hur kvällen blir.


Lägger in en bild från Mallorca, I miss it.

Utgången som blev av i onsdags blev mer än lyckat, vi var på Collage med massvis roligt folk, det ända negativa var att det var så fruktansvärt mycket folk. Men kul hade vi! Vi beslöt oss att röra oss därifrån vid 02.30 och då körde jag halva biten eftersom jag skulle hem till Matte, sen fick Johan köra hem resten av packet, haha!
Vi somnade på direkten och dagen efter låg vi bara och degade i sängen, sen fixade vi hem hans bil därefter åkte vi ner mot nynäs och umgicks med familjen, sen åkte vi tillbaka hem till honom.

Imorse ringde klockan som vanligt, 05.30 och då var det bara för honom att sticka iväg, men jag låg kvar ett bra tag tills mamma plockade upp mig efter att ha varit i stan. Mamma körde hem mig till Carro där jag spenderade hela dagen.

Nu ska jag ut och gå sen blir det mys hos Tessan med Elin och Adam. Sen får vi se hur kvällen blir.


Lägger in en bild från Mallorca, I miss it.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback