<3

Då är man tillbaka i nynäs, bra eller dåligt. Ja det är ett lätt svar, dåligt. Det ända som är bra är att jag fick träffa familjen.

Efter jobbet blev det som sagt hemgång till nynäs, träffade fia ett tag och sen var det bara att åka hem och fixa middag som jag så bra skulle fixa. Efter det blev det en långpromenad med hundarna och sen därefter åkte jag och mamma till Tyresö där vi mötte Johan. Nu kom vi nyss hem och nu ska jag ut och gå ett tag, få lite frisk luft för att sedan sova ut som en prinsessa imorgon.

Imorgon är det MASSA ärenden på listan. Nu är mamma och pappa tillbaka från semestern och nu är det dags. Lägga in en extra växel. Men vi vet inte riiiiktigt vart vi ska börja. haha. MEn nu måste vi börja för nu är det ej lång tid kvar. Imorgon kväll blir det mys. Nu är det promenad. Puss!


Ta mig tillbaka till Kroatien, Montenegro och Mialutta.



Då är man tillbaka i nynäs, bra eller dåligt. Ja det är ett lätt svar, dåligt. Det ända som är bra är att jag fick träffa familjen.

Efter jobbet blev det som sagt hemgång till nynäs, träffade fia ett tag och sen var det bara att åka hem och fixa middag som jag så bra skulle fixa. Efter det blev det en långpromenad med hundarna och sen därefter åkte jag och mamma till Tyresö där vi mötte Johan. Nu kom vi nyss hem och nu ska jag ut och gå ett tag, få lite frisk luft för att sedan sova ut som en prinsessa imorgon.

Imorgon är det MASSA ärenden på listan. Nu är mamma och pappa tillbaka från semestern och nu är det dags. Lägga in en extra växel. Men vi vet inte riiiiktigt vart vi ska börja. haha. MEn nu måste vi börja för nu är det ej lång tid kvar. Imorgon kväll blir det mys. Nu är det promenad. Puss!


Ta mig tillbaka till Kroatien, Montenegro och Mialutta.



Follow on Bloglovin
Kommentarer
nicole:

vart jobbar du?

2011-08-01 | 10:56:12


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback