BÄSTA TIDEN I MITT LIV



Jahaaaaaa...då var man hemma efter 13  lekande, njutande, festande, solande, skrattande, gråtande, rökande, dansande, badande dagar i Kraotien och montenegro. Det var absolut den BÄSTA tiden i mitt liv. Går inte att beskriva. Jag tänker inte skriva allt vi gjort på bloggen för det finns inte tid, men resan var helt sjuk! Landade inatt 23.45 så då var det första jag gjorde att fälla en tår för detta vidriga land. Usch vad ledsen jag är att behöva leva i detta land. Vill bara flytta till balkan för evigt och spendera tiden med min bästa och underbaraste vän. JAg grät för att jag har lämnat Mia, för att det var 12 grader ute, 12 GRADER och spöregn, det var kolsvart och huset var helt tomt, ingen vara hemma, till och med matbordet var borta. Känns förjävligt att vara hemma om jag ska vara ärlig. Ja, jag vet att jag tjatar om det men det är sant, åk till budva och festa för livet och träffa vänner för livet. Helt underbart.

Idag har jag jobbat, deppat och suttit och ätit en banan på golvet eftersom min älskade bror har tagit matbordet till hans nya lägenhet, haha fan vad tack. Sen deppar jag för att jag inte träffat mamma och pappa på två veckor och dom kommer inte hem förens om två veckor så jag känner mig helt tom. MEn snart får jag sällskap av Anna och Paulina, vi ska sätta oss på kroken och berätta om våra resor. haha.

Imorgon blir det sova bort hela dagen, packa upp och träffa vännerna.

(ja detta blev ett deppmodeinlägg, men, mia är den ända som förstår hur bra vi har haft det och kan förstå varför jag är deppig)

Ska dra från Sverige nu, tja. ALLA BILDER KOMMER UPP PÅ FB





























Jahaaaaaa...då var man hemma efter 13  lekande, njutande, festande, solande, skrattande, gråtande, rökande, dansande, badande dagar i Kraotien och montenegro. Det var absolut den BÄSTA tiden i mitt liv. Går inte att beskriva. Jag tänker inte skriva allt vi gjort på bloggen för det finns inte tid, men resan var helt sjuk! Landade inatt 23.45 så då var det första jag gjorde att fälla en tår för detta vidriga land. Usch vad ledsen jag är att behöva leva i detta land. Vill bara flytta till balkan för evigt och spendera tiden med min bästa och underbaraste vän. JAg grät för att jag har lämnat Mia, för att det var 12 grader ute, 12 GRADER och spöregn, det var kolsvart och huset var helt tomt, ingen vara hemma, till och med matbordet var borta. Känns förjävligt att vara hemma om jag ska vara ärlig. Ja, jag vet att jag tjatar om det men det är sant, åk till budva och festa för livet och träffa vänner för livet. Helt underbart.

Idag har jag jobbat, deppat och suttit och ätit en banan på golvet eftersom min älskade bror har tagit matbordet till hans nya lägenhet, haha fan vad tack. Sen deppar jag för att jag inte träffat mamma och pappa på två veckor och dom kommer inte hem förens om två veckor så jag känner mig helt tom. MEn snart får jag sällskap av Anna och Paulina, vi ska sätta oss på kroken och berätta om våra resor. haha.

Imorgon blir det sova bort hela dagen, packa upp och träffa vännerna.

(ja detta blev ett deppmodeinlägg, men, mia är den ända som förstår hur bra vi har haft det och kan förstå varför jag är deppig)

Ska dra från Sverige nu, tja. ALLA BILDER KOMMER UPP PÅ FB



























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback