LÖÖÖRDAG



Som sagt, utgång igår med tjejerna. Vi var här i början, jag, Lollo och Jossan, sen öppnade himlen sig och det började spöregna, alla kollade på varandra och insåg att taxi skulle underlätta en hel del. Så vi åkte taxi från alvik in till stan och sen var det party party. Det var skit kul. Glas gick i marken, parfymflaskor också, sen kameran också. Bra jossan, haha. Men när klockan va över 02 så började planera hemgång eftersom det är jobb idag igen och + att det är hårdare party idag. Fast idag är det på landsort med tessan och emelie bland annat. DEt ska bli sjuuuukt kul. Fast vädret kunde ju varit bättre tycker man, fast det blir en bra eftermiddag/kväll iallafall.

Nu ska jag packa ihop dem sakerna jag ska ha med till ön och sen köra ner till alvik för att fixa några saker och sen mot jobbet. Efter jobbet åker jag nog hem och dumpar lite saker och TRÄFFAR MAMMA, PAPPA OCH JOHAN!!!! Som jag längtat. Mamma och pappa har inte varit hemma på 5 veckor! Så det ska bli sååå himla underbart att dem kommer hem idag. Fast jag hinner bara hem en snabbis innan det är dags att åka till båten. 18.15 går båten från ankarudden till landsort och ikväll kommer bli gaaalet. Sen imorgonbitti kör Niclas mig till ankarudden så jag hinner till jobbet. Sen efter imorgon är jag ledig i 4 dagar, tjooho! Vad ska man göra då liksom? Sova, fira Jossan som fyller år, fika med Jossan och bara umgås med mina fina tjejer.

Men nu ska jag kila. Ha det!



Får även träffa mina små vovvar idag, "en överlycklig Lisa som åker till jobbet"



Som sagt, utgång igår med tjejerna. Vi var här i början, jag, Lollo och Jossan, sen öppnade himlen sig och det började spöregna, alla kollade på varandra och insåg att taxi skulle underlätta en hel del. Så vi åkte taxi från alvik in till stan och sen var det party party. Det var skit kul. Glas gick i marken, parfymflaskor också, sen kameran också. Bra jossan, haha. Men när klockan va över 02 så började planera hemgång eftersom det är jobb idag igen och + att det är hårdare party idag. Fast idag är det på landsort med tessan och emelie bland annat. DEt ska bli sjuuuukt kul. Fast vädret kunde ju varit bättre tycker man, fast det blir en bra eftermiddag/kväll iallafall.

Nu ska jag packa ihop dem sakerna jag ska ha med till ön och sen köra ner till alvik för att fixa några saker och sen mot jobbet. Efter jobbet åker jag nog hem och dumpar lite saker och TRÄFFAR MAMMA, PAPPA OCH JOHAN!!!! Som jag längtat. Mamma och pappa har inte varit hemma på 5 veckor! Så det ska bli sååå himla underbart att dem kommer hem idag. Fast jag hinner bara hem en snabbis innan det är dags att åka till båten. 18.15 går båten från ankarudden till landsort och ikväll kommer bli gaaalet. Sen imorgonbitti kör Niclas mig till ankarudden så jag hinner till jobbet. Sen efter imorgon är jag ledig i 4 dagar, tjooho! Vad ska man göra då liksom? Sova, fira Jossan som fyller år, fika med Jossan och bara umgås med mina fina tjejer.

Men nu ska jag kila. Ha det!



Får även träffa mina små vovvar idag, "en överlycklig Lisa som åker till jobbet"

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback