Myskväll



Då sitter jag på jobbet och har precis fixat iordning i butiken och nu ska jag blogga en jätte snabbis medans det inte är några kunder. Morgonen var ju inte sådär jätte bra, hamnade bakom en bil med släp som körde 40 km/h på 90 väg. Kändes inte sådr jätte bra när klockan var 11.55. När jag kom till jobbet insåg jag även att nycklarna till larmet och alla dörrar låg kvar hemma i andra väskan, jätte smart verkligen. Men när jag träffade Vivi och Madde så blev allt bra igen. Slutar om 30 min, och då var det ju meningen att jag skulle hem till familjen Öström, men nu ser planerna lite annorlunda ut. Ska ut på torö på grillkväll. Så det ska bli kaaaanon mysigt. Väntar bara på att Tessan ska smsa tid och så. Men nu ska jag stänga ner datorn och snart börja fixa inför stängning.

Have a good night!


Flyttar även tillbaka till min älskade bror på onsdag, wie!



Då sitter jag på jobbet och har precis fixat iordning i butiken och nu ska jag blogga en jätte snabbis medans det inte är några kunder. Morgonen var ju inte sådär jätte bra, hamnade bakom en bil med släp som körde 40 km/h på 90 väg. Kändes inte sådr jätte bra när klockan var 11.55. När jag kom till jobbet insåg jag även att nycklarna till larmet och alla dörrar låg kvar hemma i andra väskan, jätte smart verkligen. Men när jag träffade Vivi och Madde så blev allt bra igen. Slutar om 30 min, och då var det ju meningen att jag skulle hem till familjen Öström, men nu ser planerna lite annorlunda ut. Ska ut på torö på grillkväll. Så det ska bli kaaaanon mysigt. Väntar bara på att Tessan ska smsa tid och så. Men nu ska jag stänga ner datorn och snart börja fixa inför stängning.

Have a good night!


Flyttar även tillbaka till min älskade bror på onsdag, wie!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback