110607

*gäsp*
Nu har jag precis varit ute på en långpromenad med hundarna. Nu blir det lite frukost sen ska jag gå tillbaka till sängen och vila. Fick inte mycket sömn inatt.

Gårdagen var så himla roligt. Jag, Mia, Will och Dennis bestämde oss för att bowla (Anna och Paulina skulle också med men så blev det inte...:( ) Inte för att skryta men jag imponerade en heeel del på publiken runt omkring. Men Will var snäppet bättre, och det blev ett himla liv när Dennis vann över mig. Sen så hade vi lilla Mia som krigade på men tog 4e platsen om och om igen, hahaha.

Efter bowlingen blev det att åka mot nynäs. Det blev bad och massa prat. Mia, Will och Dennis åkte hem när ögonen började kriga för att få sova och då var klockan efter 03.00. Då gick jag och la mig, men det var fruuuuktansvärt svårt att sova eftersom solen redan ade gått upp så jag somnade vid halv 5.

Idag ska jag möta Collo och sen blir det myskväll ikväll. Ha det!

*gäsp*
Nu har jag precis varit ute på en långpromenad med hundarna. Nu blir det lite frukost sen ska jag gå tillbaka till sängen och vila. Fick inte mycket sömn inatt.

Gårdagen var så himla roligt. Jag, Mia, Will och Dennis bestämde oss för att bowla (Anna och Paulina skulle också med men så blev det inte...:( ) Inte för att skryta men jag imponerade en heeel del på publiken runt omkring. Men Will var snäppet bättre, och det blev ett himla liv när Dennis vann över mig. Sen så hade vi lilla Mia som krigade på men tog 4e platsen om och om igen, hahaha.

Efter bowlingen blev det att åka mot nynäs. Det blev bad och massa prat. Mia, Will och Dennis åkte hem när ögonen började kriga för att få sova och då var klockan efter 03.00. Då gick jag och la mig, men det var fruuuuktansvärt svårt att sova eftersom solen redan ade gått upp så jag somnade vid halv 5.

Idag ska jag möta Collo och sen blir det myskväll ikväll. Ha det!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback