110608

Onsdag - lillördag - fest.

Gårdagen var kanon mysig. Var i haninge med mamma och bytte en ljusstake jag fick i studentpresent eftersom den var helt sne. Därefter åkte vi tillbaka till nynäs och då bestämde jag med Nicole att vi skulle ha myskväll. OCh vår myskväll blev att kolla på balen här i nynäs. Alla var super fina och det slutade med att vi stannade kvar där hela natten och var med Christoffer.

Efter det åkte jag, Nicole och Kajsa för att möta Mia, Dennis och William. Vi satt ute på en klippa på ringvägen i någon timme och bara prata. Skit mysigt. Sen blev det hem för att sova.

Idag har jag slappat i sängen och tagit hand om hundarna. Sen bestämde vi att åka till stan för att fira Ullis som tar studenten idag. Jag och Nicole åker till Andreas lägenhet i stan och flyttar in där för att ha lite mys innan det blir storfest. Mysigt, mysigt.

Imorgon är det Louises, Lindas, Josefines, Oscars tur att ta studenten så imorgon blir det studentfirande också. Kul kul kul!

Nu ska jag hoppa in i bilen och köra mot stan. Hej!


bilder från gårdagen.











Onsdag - lillördag - fest.

Gårdagen var kanon mysig. Var i haninge med mamma och bytte en ljusstake jag fick i studentpresent eftersom den var helt sne. Därefter åkte vi tillbaka till nynäs och då bestämde jag med Nicole att vi skulle ha myskväll. OCh vår myskväll blev att kolla på balen här i nynäs. Alla var super fina och det slutade med att vi stannade kvar där hela natten och var med Christoffer.

Efter det åkte jag, Nicole och Kajsa för att möta Mia, Dennis och William. Vi satt ute på en klippa på ringvägen i någon timme och bara prata. Skit mysigt. Sen blev det hem för att sova.

Idag har jag slappat i sängen och tagit hand om hundarna. Sen bestämde vi att åka till stan för att fira Ullis som tar studenten idag. Jag och Nicole åker till Andreas lägenhet i stan och flyttar in där för att ha lite mys innan det blir storfest. Mysigt, mysigt.

Imorgon är det Louises, Lindas, Josefines, Oscars tur att ta studenten så imorgon blir det studentfirande också. Kul kul kul!

Nu ska jag hoppa in i bilen och köra mot stan. Hej!


bilder från gårdagen.











Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback