ÄLSKADE BROR

Kan bara inleda inlägget att jag har världens bästa bror. Han ringde och bjöd över mig på middag i nya lägenheten. Och det är klart man tackar ja på det. Så jag, Mia och Lilly åker till gullmars senare idag. Mys mys mys.

Gårdagen var skit trevlig. Jag och Nico var på bio och sen åkte vi hem eftersom båda var heeelt slut. Baksmällan två var en film som toppade ALLT. Träffade Alex och Sebbe nere i hamnen så umgicks lite med dem tills det var dags att röra sig hem mot sängen. Sov ut imorse, det var underbart. Har inte ens gått upp ur sängen så jag bör nog röra på mig så jag får lite gjort.

Tessan smsa nyss, så hon kommer över och umgås med mig, underbara du. Vi hörs ltie senare.


bilder från gårdagen




Kan bara inleda inlägget att jag har världens bästa bror. Han ringde och bjöd över mig på middag i nya lägenheten. Och det är klart man tackar ja på det. Så jag, Mia och Lilly åker till gullmars senare idag. Mys mys mys.

Gårdagen var skit trevlig. Jag och Nico var på bio och sen åkte vi hem eftersom båda var heeelt slut. Baksmällan två var en film som toppade ALLT. Träffade Alex och Sebbe nere i hamnen så umgicks lite med dem tills det var dags att röra sig hem mot sängen. Sov ut imorse, det var underbart. Har inte ens gått upp ur sängen så jag bör nog röra på mig så jag får lite gjort.

Tessan smsa nyss, så hon kommer över och umgås med mig, underbara du. Vi hörs ltie senare.


bilder från gårdagen




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback