Hos Jäder

Då har man hunnit med en hel del idag. Blev lite stressigt i morse bara. Skulle iväg och köra Thobias och Fiblan till Lisö och då åkte jag hem till Thobbes lägenhet och väntade där tills han blev klar, sen åkte vi och hämta becca och sen mot Lisö där alla skulle hålla till hos Edvin och Elsa. Huuur mysigt som helst, så lite surt var det att åka till Nynäs igen, men men det blir bra här också. Vi åkte ner till midsommar stången allesammans och sen rörde jag mig mot nynäs igen. Mötte upp jäder och Tess och handlade lite för kvällen, och nu ska vi börja fixa oss inför kvällen. Har blandat massa goda drinkar och nu är det bara att slå klackarna i taket och köra.  Fast ska sluta dricka relativt tidigt så jag är körbar vid 12 imorgon eftersom jag ska hämta hem alla från Lisö vid 13.00. Sen därefter är det hem och packa om och röra sig mot stan och äta middag i lägenheten och sen blir det utgång (saknar min lilla prinsessa).

Men nu ska jag locka till håret och lite så. Heeeeeej!



Lite bilder som jag tagit genom åren på syster.









Då har man hunnit med en hel del idag. Blev lite stressigt i morse bara. Skulle iväg och köra Thobias och Fiblan till Lisö och då åkte jag hem till Thobbes lägenhet och väntade där tills han blev klar, sen åkte vi och hämta becca och sen mot Lisö där alla skulle hålla till hos Edvin och Elsa. Huuur mysigt som helst, så lite surt var det att åka till Nynäs igen, men men det blir bra här också. Vi åkte ner till midsommar stången allesammans och sen rörde jag mig mot nynäs igen. Mötte upp jäder och Tess och handlade lite för kvällen, och nu ska vi börja fixa oss inför kvällen. Har blandat massa goda drinkar och nu är det bara att slå klackarna i taket och köra.  Fast ska sluta dricka relativt tidigt så jag är körbar vid 12 imorgon eftersom jag ska hämta hem alla från Lisö vid 13.00. Sen därefter är det hem och packa om och röra sig mot stan och äta middag i lägenheten och sen blir det utgång (saknar min lilla prinsessa).

Men nu ska jag locka till håret och lite så. Heeeeeej!



Lite bilder som jag tagit genom åren på syster.









Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback