3 DAGAR KVAR

Gårdagen var bäst, rent utsagt BÄST, dock fanns det en sak som vi skulle kunna skippa tycker jag. Som sagt, jag och Fia var vid kärringboda fram tills klockan 3 ungefär eftersom jag hade en hel del att göra innan jag skulle åka mot stan med Tessan. Men när vi rullar från kärringboda inser vi hur sidospegeln på bilen har trillat av, inte mer med det, vi sätter fast den igen och tänker inte mer på det. Men när vi har kommit en bit på vägen ser vi hur den har hoppat ut igen, och det tar inte mer än 2 sekunder så har den flygit av. Vi hade inte en tanke på att stanna och plocka upp den eftersom jag såg i backspegeln hur glaset flög ÖVERALLT. Så när vi kom till nynäs böev det stopp på precis ALLA verkstäder i stan. Men ingen hade, det var en beställningsvara, woho vad glad man blir. Så idag tar jag tag i det lite mer..

Men men, efter mycket om och men kom jag hem och då var det bara att fixa sig för att åka och hämta Johan på jobbet och sen hem till han för en mysig middag med Tess. Det dröjde inte lång tid tills jag satt i panik igen. När jag var vid alla verkstäder så insåg jag att mitt kort inte låg där det brukar så jag tänkte inte mer på det utan jag letade när jag kom hem och då hittade jag inte det heller, då började paniken komma och sen försvann den ett litet tag. Men när vi satt och åt och johan berätta att mina solglasögon också är borta greps jag av panik igen. Så jag slängde i mig maten och sen gick jag och tessan mot bilen. Hem och leta efter kortet + solglasögonen, men det är fortfarande ett mysterium vart dem kan ha tagit vägen. Men men, ska fortsätta leta idag. När jag kom hem satte jag mig på balkongen och bara tog det lugnt, sen dök Mia upp och senare kom även Dennis och Madde. Vi satt på balkongen till 01.30 för då blev lilla Lisa trött, som alltid. Det var även meningen att jag skulle åka med Dennis, Madde och Mia på sjön idag, men när dem ringde och sa att vi skulle åka om 30 min och klockan var 8.00 så kände jag att jag inte hade någon större lust med det. Så jag somnade om och fick samtal efter samtal så det blev inte speciellt mycket sova, men vad gör det? Sova gör man i graven. jissses vilket långt inlägg det blev såg jag nu, men men nu ska jag avsluta.

Blir att fixa här hemma, klippa gräset, tävtta inför resan och sen ikväll är man bjuden på middag hemma hos Fia, mycket mysigt, myckeeeeet mysigt. Ha en schöne dagen, hei!


Bilder från hänget hemma hos mig!





Gårdagen var bäst, rent utsagt BÄST, dock fanns det en sak som vi skulle kunna skippa tycker jag. Som sagt, jag och Fia var vid kärringboda fram tills klockan 3 ungefär eftersom jag hade en hel del att göra innan jag skulle åka mot stan med Tessan. Men när vi rullar från kärringboda inser vi hur sidospegeln på bilen har trillat av, inte mer med det, vi sätter fast den igen och tänker inte mer på det. Men när vi har kommit en bit på vägen ser vi hur den har hoppat ut igen, och det tar inte mer än 2 sekunder så har den flygit av. Vi hade inte en tanke på att stanna och plocka upp den eftersom jag såg i backspegeln hur glaset flög ÖVERALLT. Så när vi kom till nynäs böev det stopp på precis ALLA verkstäder i stan. Men ingen hade, det var en beställningsvara, woho vad glad man blir. Så idag tar jag tag i det lite mer..

Men men, efter mycket om och men kom jag hem och då var det bara att fixa sig för att åka och hämta Johan på jobbet och sen hem till han för en mysig middag med Tess. Det dröjde inte lång tid tills jag satt i panik igen. När jag var vid alla verkstäder så insåg jag att mitt kort inte låg där det brukar så jag tänkte inte mer på det utan jag letade när jag kom hem och då hittade jag inte det heller, då började paniken komma och sen försvann den ett litet tag. Men när vi satt och åt och johan berätta att mina solglasögon också är borta greps jag av panik igen. Så jag slängde i mig maten och sen gick jag och tessan mot bilen. Hem och leta efter kortet + solglasögonen, men det är fortfarande ett mysterium vart dem kan ha tagit vägen. Men men, ska fortsätta leta idag. När jag kom hem satte jag mig på balkongen och bara tog det lugnt, sen dök Mia upp och senare kom även Dennis och Madde. Vi satt på balkongen till 01.30 för då blev lilla Lisa trött, som alltid. Det var även meningen att jag skulle åka med Dennis, Madde och Mia på sjön idag, men när dem ringde och sa att vi skulle åka om 30 min och klockan var 8.00 så kände jag att jag inte hade någon större lust med det. Så jag somnade om och fick samtal efter samtal så det blev inte speciellt mycket sova, men vad gör det? Sova gör man i graven. jissses vilket långt inlägg det blev såg jag nu, men men nu ska jag avsluta.

Blir att fixa här hemma, klippa gräset, tävtta inför resan och sen ikväll är man bjuden på middag hemma hos Fia, mycket mysigt, myckeeeeet mysigt. Ha en schöne dagen, hei!


Bilder från hänget hemma hos mig!





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback