Landet.

Då blev det impuls grej, som alltid, att åka upp till huset i idre och umgås med familjen innan jag beger mig av med Mia på söndag. Lånade Johans lilla bil och körde hit igår. Jag hann inte mer än att komma fram innan det var dags att bege sig till Billy och Annica som bjöd på trerättersmiddag och kortsspel, mycket mysigt, mycket mysigt.

Idag har vi varit på utflykt, vi åkte 8 mil norrut och kollade på Sveriges högst bebygda berg och sen åktea vi upp i fjället. Sååå grymt häftigt. Fast man vill fälla en tår nästan och be en bön att snön kommer snart så man får göra det man älskar mest, skidor.

Nu ska jag hosta mig till sömns och imorgon blir det kvalitets tid med mamma, medans pappa bygger på sin älskade bastu. hehe. Sovgott.

Kommer hem på torsdag och då är det bara att packa om och bege sig på nya äventyr med sin bästa vän. Kommer bli den bästa resan ever. Bye!


Bilder från resan upp till stugan, helt underbara vägar kan jag lova. Hög musik och bra utsikt. Livet leker!

 

Då blev det impuls grej, som alltid, att åka upp till huset i idre och umgås med familjen innan jag beger mig av med Mia på söndag. Lånade Johans lilla bil och körde hit igår. Jag hann inte mer än att komma fram innan det var dags att bege sig till Billy och Annica som bjöd på trerättersmiddag och kortsspel, mycket mysigt, mycket mysigt.

Idag har vi varit på utflykt, vi åkte 8 mil norrut och kollade på Sveriges högst bebygda berg och sen åktea vi upp i fjället. Sååå grymt häftigt. Fast man vill fälla en tår nästan och be en bön att snön kommer snart så man får göra det man älskar mest, skidor.

Nu ska jag hosta mig till sömns och imorgon blir det kvalitets tid med mamma, medans pappa bygger på sin älskade bastu. hehe. Sovgott.

Kommer hem på torsdag och då är det bara att packa om och bege sig på nya äventyr med sin bästa vän. Kommer bli den bästa resan ever. Bye!


Bilder från resan upp till stugan, helt underbara vägar kan jag lova. Hög musik och bra utsikt. Livet leker!

 

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback