New Design

Som ni ser har jag skaffat en ny, väldigt avancerad, design, hehe. Hade inte speciellt mycket att göra.
Var en snabbis på jobbet, hade sällskap även idag av tjejerna. Därefter åkta vi en runda med bilen och bara prata och planerade inför midsommar. Berättade ju igår att jag skulle åka med mamma och pappa till landet, Idre, men var inte speciellt sugen så jag tog beslutet att stanna hemma och spendera lite tid med vännerna. För nu är det inte lång tid tills vi åker, Mia! lalala. Är duktigt taggad på den resan.

Nu har jag även börjat planera för hösten och just nu har jag grymt bra idéer men det kommer jag inte tala om förens om en månad kanske.

Imorgon är det torsdag, hmm, vad händer då? Ska träffa Fia ett tag därefter ska jag umgås med Lisa och Elin.
Nu ska jag stänga av stationära datorn och inta postionen i sängen och slå på en film, love and other drugs. Sov så gott så hörs vi imorgon.



You’ve got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
That you keep that smile.




Som ni ser har jag skaffat en ny, väldigt avancerad, design, hehe. Hade inte speciellt mycket att göra.
Var en snabbis på jobbet, hade sällskap även idag av tjejerna. Därefter åkta vi en runda med bilen och bara prata och planerade inför midsommar. Berättade ju igår att jag skulle åka med mamma och pappa till landet, Idre, men var inte speciellt sugen så jag tog beslutet att stanna hemma och spendera lite tid med vännerna. För nu är det inte lång tid tills vi åker, Mia! lalala. Är duktigt taggad på den resan.

Nu har jag även börjat planera för hösten och just nu har jag grymt bra idéer men det kommer jag inte tala om förens om en månad kanske.

Imorgon är det torsdag, hmm, vad händer då? Ska träffa Fia ett tag därefter ska jag umgås med Lisa och Elin.
Nu ska jag stänga av stationära datorn och inta postionen i sängen och slå på en film, love and other drugs. Sov så gott så hörs vi imorgon.



You’ve got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
That you keep that smile.




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback