Sleepy Sleepy

Då var ännu en dag passerad, fort gick den också som alltid.
Dagen har spenderats i sängen för det mesta, klev inte upp förens 13.10 och då var det bara att börja planera dagen. Så idag har jag träffat Lisa och Elin, och som ni ser i inlägget under har jag fotat Lisa ute vid Norvik, och jag är faktiskt mer än nöjd med bilderna. Därefter blev det mys hemma hos mig och senare förflyttade vi oss hem till Lisa. Efter ett tag dök även Tess och Pillan upp. Vi satt i soffan och prata och kolla film. Sen blev lilla jag, som vanligt, väldigt trött och begav mig hemåt.  När jag precis bytt om, satt på mig mjukis byxor så ville Thobbe ses så då var det bara att vända och åka ut igen.

Nu ligger jag i sängen och har precis laddat hem en film som jag snart ska sätta på, därefter blir det lite sömn och imorgon är det party party. Håller mig i nynäs imorgon och sen på lördag blir det utgång i stan. Sleep tight. Godnatt
Då var ännu en dag passerad, fort gick den också som alltid.
Dagen har spenderats i sängen för det mesta, klev inte upp förens 13.10 och då var det bara att börja planera dagen. Så idag har jag träffat Lisa och Elin, och som ni ser i inlägget under har jag fotat Lisa ute vid Norvik, och jag är faktiskt mer än nöjd med bilderna. Därefter blev det mys hemma hos mig och senare förflyttade vi oss hem till Lisa. Efter ett tag dök även Tess och Pillan upp. Vi satt i soffan och prata och kolla film. Sen blev lilla jag, som vanligt, väldigt trött och begav mig hemåt.  När jag precis bytt om, satt på mig mjukis byxor så ville Thobbe ses så då var det bara att vända och åka ut igen.

Nu ligger jag i sängen och har precis laddat hem en film som jag snart ska sätta på, därefter blir det lite sömn och imorgon är det party party. Håller mig i nynäs imorgon och sen på lördag blir det utgång i stan. Sleep tight. Godnatt
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback