Sun(ny)day

Jag har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv. Nybäddad säng och det blåste svalt hela natten. Så jag vaknade inte en ända framtills mamma stormade in och pratade, så gosigt. När jag vaknade såg jag att jag hade fått en sms från Mia, så jag klädde på mig snabbt och åkte iväg till coop eftersom Mia hade lunch mellan 12-13.

Nu har jag slängt i mig en macka och nu väntar jag på att Caroline ska komma hiut och tillbringa dagen med mig. Blir snack och film, underbart.

Ikväll blir det BBkväll, och sen imorgon jobbar jag, äntligen. Imorgon kväll blir det även biomys. Har inte så mycket mer att säga nu :D Men vi hörs lite senare.


Bild från den absolut mysigaste kvällen på länge

Jag har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv. Nybäddad säng och det blåste svalt hela natten. Så jag vaknade inte en ända framtills mamma stormade in och pratade, så gosigt. När jag vaknade såg jag att jag hade fått en sms från Mia, så jag klädde på mig snabbt och åkte iväg till coop eftersom Mia hade lunch mellan 12-13.

Nu har jag slängt i mig en macka och nu väntar jag på att Caroline ska komma hiut och tillbringa dagen med mig. Blir snack och film, underbart.

Ikväll blir det BBkväll, och sen imorgon jobbar jag, äntligen. Imorgon kväll blir det även biomys. Har inte så mycket mer att säga nu :D Men vi hörs lite senare.


Bild från den absolut mysigaste kvällen på länge

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback