110327



Då var det söndag återigen. Helgerna går fort, för fort egentligen. I fredags var jag, Fia, Tessan, Elin, Mathilda, Steffi och Sara ute i stan. Det blev mer än lyckat, troligt kul att få komma ut och dansa lite med tjejerna.

Igår jobbade jag, Therese och Erika på pappas rockkväll. Lika trevligt som alltid. Fast kände mig aningen stressad eftersom alla skulle fira Mattias, Davids och Patriks födelsedag så jag rusade iväg och körde hem till Mattias där det var fullt hus.

Idag har jag haft kvalitetstid min älskade Lisa. Kan inte göra annat än att skratta. Vilket team vi är tillsammans. Sen mötte jag upp Fia en snabbis. Nu inväntar middagen. Lite kyckling, sen ska jag promenera med hundarna och sen åka hem och mysa med min prinsessa Therese. 

Det var ett tråkigt inlägg med ingen energi i för fem öre. Men så kan det vara ibland. Ha det



Då var det söndag återigen. Helgerna går fort, för fort egentligen. I fredags var jag, Fia, Tessan, Elin, Mathilda, Steffi och Sara ute i stan. Det blev mer än lyckat, troligt kul att få komma ut och dansa lite med tjejerna.

Igår jobbade jag, Therese och Erika på pappas rockkväll. Lika trevligt som alltid. Fast kände mig aningen stressad eftersom alla skulle fira Mattias, Davids och Patriks födelsedag så jag rusade iväg och körde hem till Mattias där det var fullt hus.

Idag har jag haft kvalitetstid min älskade Lisa. Kan inte göra annat än att skratta. Vilket team vi är tillsammans. Sen mötte jag upp Fia en snabbis. Nu inväntar middagen. Lite kyckling, sen ska jag promenera med hundarna och sen åka hem och mysa med min prinsessa Therese. 

Det var ett tråkigt inlägg med ingen energi i för fem öre. Men så kan det vara ibland. Ha det

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback