BRA DAG

Kom precis hem till Mattias efter att ha varit iväg ett tag och nu inväntar jag Erika eftersom vi ska ut och fota lite. Ska bli sjukt kul, var ett tag sen nu så vi får väl se hur det går. Och Mattias är iväg och köper lite nya lampor så jag inväntar han och sen blir det frukost.

Senare blir det hemgång, mys med mamma, hockey och sen mys. Så ser min dag ut och It will be great. Har även arbetsintervju på söndag. Så jag håller mina tummar, tår, ALLT jag har att det ska gå vägen. Fast dom andra tjejerna som planerar samma kan inte på söndag, och det finns en hel del fler altnernativ så vi får väl se hur detta går. Nu ska jag klä på mig. Vi höres lite senare.



Kan bara tillägga att jag har världens bästa hundar, men kolla in den här varelsen. Är det ens en hund?

Kom precis hem till Mattias efter att ha varit iväg ett tag och nu inväntar jag Erika eftersom vi ska ut och fota lite. Ska bli sjukt kul, var ett tag sen nu så vi får väl se hur det går. Och Mattias är iväg och köper lite nya lampor så jag inväntar han och sen blir det frukost.

Senare blir det hemgång, mys med mamma, hockey och sen mys. Så ser min dag ut och It will be great. Har även arbetsintervju på söndag. Så jag håller mina tummar, tår, ALLT jag har att det ska gå vägen. Fast dom andra tjejerna som planerar samma kan inte på söndag, och det finns en hel del fler altnernativ så vi får väl se hur detta går. Nu ska jag klä på mig. Vi höres lite senare.



Kan bara tillägga att jag har världens bästa hundar, men kolla in den här varelsen. Är det ens en hund?

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback