Det här kallar jag mys

Dagen har varit så himla perfekt. Mötte upp Fia och sen mötte vi upp Emelie, vi hade en hel del som alltid att prata om. Därefter gick alla hem till mig och sen körde vi iväg och fixa massa saker. Sen fortsatte mysandet, dock utan Emelie eftersom hon började jobba 18.00. Så jag och Fia slog oss ner i varsin soffa och bara slappa i några timmar, underbart skönt. Nu har jag tagit hundarna och gått med Fia hem och nu ska jag städa på rummet sen blir det ishallen med massa sköööna människor. Därefter blir det som sagt mys hos min prins. Blir nog en kaaanon dag och helg.
Dagen har varit så himla perfekt. Mötte upp Fia och sen mötte vi upp Emelie, vi hade en hel del som alltid att prata om. Därefter gick alla hem till mig och sen körde vi iväg och fixa massa saker. Sen fortsatte mysandet, dock utan Emelie eftersom hon började jobba 18.00. Så jag och Fia slog oss ner i varsin soffa och bara slappa i några timmar, underbart skönt. Nu har jag tagit hundarna och gått med Fia hem och nu ska jag städa på rummet sen blir det ishallen med massa sköööna människor. Därefter blir det som sagt mys hos min prins. Blir nog en kaaanon dag och helg.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback