HOME



Veckan var helt otrolig. Har träffat så mycket härligt och skönt folk samtidigt som jag umgåts med folk som jag känt ett bra tag. Vet inte vad mer jag ska skriva om veckan förutom att den verkligen var helt: awesome!

Mattias hämtade mig på centralen igår sen tog vi oss hem till honom och nu sitter jag och väntar på att mamma ska dyka upp för idag är det såkallad "mamma&dotter-dag" Så vi ska äta lite lunch, försöka handla lite nya kläder och bara umgås.

Ikväll blir det mys & middag med min kära vän Therese. Har saknat henne fruktansvärt, även fast det bara var 5 dagar, haha men något fattas liksom. Nej nu ska jag fixa till mig för att sedan invänta mamsen. Ha det.

Tandådalen & Hundfjället, Sälen 2011. tA miG tIllbAkA



















Veckan var helt otrolig. Har träffat så mycket härligt och skönt folk samtidigt som jag umgåts med folk som jag känt ett bra tag. Vet inte vad mer jag ska skriva om veckan förutom att den verkligen var helt: awesome!

Mattias hämtade mig på centralen igår sen tog vi oss hem till honom och nu sitter jag och väntar på att mamma ska dyka upp för idag är det såkallad "mamma&dotter-dag" Så vi ska äta lite lunch, försöka handla lite nya kläder och bara umgås.

Ikväll blir det mys & middag med min kära vän Therese. Har saknat henne fruktansvärt, även fast det bara var 5 dagar, haha men något fattas liksom. Nej nu ska jag fixa till mig för att sedan invänta mamsen. Ha det.

Tandådalen & Hundfjället, Sälen 2011. tA miG tIllbAkA

















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback