Ledig dag.

Idag och fram till studenten innebär tisdag = ledig dag från skolan. Helt underbart skönt måste jag säga.
Jag vaknade upp hos Mattias idag och då hämtade mamma mig och sen bar det av mot stan och yttligare försök att införskaffa min dröm klänning inför studenten, men återigen blev det en besvikelse.

Under dagen har jag umgåts med Lisa och nu ringde MAttias på dörren så nu blir det mys middag och sen ännu mer mys framför tv:n!

Vi hörs lite senare!

Idag och fram till studenten innebär tisdag = ledig dag från skolan. Helt underbart skönt måste jag säga.
Jag vaknade upp hos Mattias idag och då hämtade mamma mig och sen bar det av mot stan och yttligare försök att införskaffa min dröm klänning inför studenten, men återigen blev det en besvikelse.

Under dagen har jag umgåts med Lisa och nu ringde MAttias på dörren så nu blir det mys middag och sen ännu mer mys framför tv:n!

Vi hörs lite senare!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback