Opponering

Skolan gick kanon bra, fort och bra. Vi har även kommit fram till att det endast är 37 gymnasie dagar kvar i hela vårt liv vilket innebär att jag drar ifrån den här staden och börjar mitt egna liv. Känns helt otroligt bra.

Just nu sitter jag och läser ett projektarbete som vi sedan ska opponera imorgon på svenska c. Det är lika kul som det låter, men det måste göras så det är bara att bita ihop och köra hårt. Jag sitter på rummet och gör det, men funderar på att gå ut i soffan och lägga mig för då kan jag även ta en PN på 30 min, skönt skönt.

Senare ikväll ska jag säkert möta Fia ett tag och sen kommer Mattias hit efter jobbet. Nej nu tickar klockan iväg. Vi hörs senare.

Skolan gick kanon bra, fort och bra. Vi har även kommit fram till att det endast är 37 gymnasie dagar kvar i hela vårt liv vilket innebär att jag drar ifrån den här staden och börjar mitt egna liv. Känns helt otroligt bra.

Just nu sitter jag och läser ett projektarbete som vi sedan ska opponera imorgon på svenska c. Det är lika kul som det låter, men det måste göras så det är bara att bita ihop och köra hårt. Jag sitter på rummet och gör det, men funderar på att gå ut i soffan och lägga mig för då kan jag även ta en PN på 30 min, skönt skönt.

Senare ikväll ska jag säkert möta Fia ett tag och sen kommer Mattias hit efter jobbet. Nej nu tickar klockan iväg. Vi hörs senare.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback