SNABBIS

Nu gör jag ett super-duper.snabbt inlägg för Mattias är påväg ner mot Nynäs och då ska jag åka med han och det blev lite bråttom. Vi ska endast mya och ha det mysigt eftersom jag har åkt på en redig förkylning igen och jag bara måste bli frisk igen så jag ska bli ompysslad och ha det bra. Så vi får höras mer senare.


Min älskade studentmössa.

Nu gör jag ett super-duper.snabbt inlägg för Mattias är påväg ner mot Nynäs och då ska jag åka med han och det blev lite bråttom. Vi ska endast mya och ha det mysigt eftersom jag har åkt på en redig förkylning igen och jag bara måste bli frisk igen så jag ska bli ompysslad och ha det bra. Så vi får höras mer senare.


Min älskade studentmössa.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback