Sweet dreams



Nu har jag haft en hel mysig dag med min prinsessa, fick med mig en ett par nya solglasögon + en ny klocka, super nöjd. Därefter fick jag middag hos Mattias, sen skulle han mecka ihop sin bil och nu ligger vi i sängen hemma hos mig och ska precis sätta på "dum & dummare", mysigt mysigt! Så vi hörs mer imorgon. Ha det



Nu har jag haft en hel mysig dag med min prinsessa, fick med mig en ett par nya solglasögon + en ny klocka, super nöjd. Därefter fick jag middag hos Mattias, sen skulle han mecka ihop sin bil och nu ligger vi i sängen hemma hos mig och ska precis sätta på "dum & dummare", mysigt mysigt! Så vi hörs mer imorgon. Ha det

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback