3



Idag är sista söndagen under min gymnasietid. Känns lite galet men ändå helt underbart.

Gårdagen spenderades med min grymt bra vän: Sofia. Vi var hemma hos henne och bara prata, underbart! Sen tog jag mig hem och kollade på lite film, sen somnade jag iu rätt skaplig tid.

Idag blir det mys med Jerka och Malin, woho! Dem ska tatuera sig idag och jag tar chansen att följa med. Och nu ringde malin precis och berätta att planerna blev ändrade så jag ska avsluta här snart och bege mig mot Vendelsö för en mysig dag med tjejerna.

Ha en bra dag, hörs senare.


Johans student 2009.





Idag är sista söndagen under min gymnasietid. Känns lite galet men ändå helt underbart.

Gårdagen spenderades med min grymt bra vän: Sofia. Vi var hemma hos henne och bara prata, underbart! Sen tog jag mig hem och kollade på lite film, sen somnade jag iu rätt skaplig tid.

Idag blir det mys med Jerka och Malin, woho! Dem ska tatuera sig idag och jag tar chansen att följa med. Och nu ringde malin precis och berätta att planerna blev ändrade så jag ska avsluta här snart och bege mig mot Vendelsö för en mysig dag med tjejerna.

Ha en bra dag, hörs senare.


Johans student 2009.



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback