MYS!



Jag är överlycklig just nu. Fick massa jobb gjort idag och nu är det endast 7 saker kvar på "att-göra-listan". Så nu har jag umgåts med Mia igen. Vi åt god middag och drack gott. Mia knatade precis hemåt och nu inväntar jag min älskling. Det blir tv-mys och massa prat. Jag bara äääälskar dig min finaste.

Imorgon blir det stan med underbaraste Jerka och Malin. Ska införskaffa mig skor som jag kan ha på mig på studenten. Fick precis besked att tjejerna hkar på på studentskivan på onsdag. Så nu är vi världens bästa gäng som drar dit (klassen + Therese, Fia, Jerka och Malin) DREAMTEAM.

Nu ska jag kila för Mattias kommer säkert vilken sekund som helst, wie. Puss



<3 till dessa tjejer!








Jag är överlycklig just nu. Fick massa jobb gjort idag och nu är det endast 7 saker kvar på "att-göra-listan". Så nu har jag umgåts med Mia igen. Vi åt god middag och drack gott. Mia knatade precis hemåt och nu inväntar jag min älskling. Det blir tv-mys och massa prat. Jag bara äääälskar dig min finaste.

Imorgon blir det stan med underbaraste Jerka och Malin. Ska införskaffa mig skor som jag kan ha på mig på studenten. Fick precis besked att tjejerna hkar på på studentskivan på onsdag. Så nu är vi världens bästa gäng som drar dit (klassen + Therese, Fia, Jerka och Malin) DREAMTEAM.

Nu ska jag kila för Mattias kommer säkert vilken sekund som helst, wie. Puss



<3 till dessa tjejer!






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback