NEDRÄKNING



Nu börjar nedräkningen (16 skoldagar kvar) till min student och nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och blogga varje dag fram tills den dag. Ni kommer märka hur min skrivstil förändras under nedräkningen. Stora bokstäver,  fler utropstecken, galdare smileys mm. Kan börja med att slänga in en liten :) så får ni känns på hur stämningen är just nu.

Idag mår jag kanon bra, kär och lycklig. Vad mer ska jag säga? Som jag skrivit innan så är jag ledig varje tisdag vilket innebär att jag tagit jobbpass varje tisdag istället. Och det är fruktansvärt kul och människorna är underbara. (Jag jobbar i en inrednings/möbelbutik)

Efter jobbet var jag hemma hos Mattias och sen körde jag hem till min fina familj (som just nu består av mamma, pappa och lillskiten själv, alla andra har flyttat här ifrån). Jag berättade om jobbdagen och sen blev det middag.

Nu ska jag straxt åka och hämta Mia och Anna för lite tjejsnack, därefter ska jag lmna Tessans cykel som jag snällt fick låna efter möttpåtagningen i fredags och sen kommer älskligen hit, mysmysmys.

Imorgon är det onsdag vilket innebär två dagar kvar till fredag och sen är det helg. LIVET ÄR BÄST. Ha det :D

Bilder från Mars - April



















Nu börjar nedräkningen (16 skoldagar kvar) till min student och nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och blogga varje dag fram tills den dag. Ni kommer märka hur min skrivstil förändras under nedräkningen. Stora bokstäver,  fler utropstecken, galdare smileys mm. Kan börja med att slänga in en liten :) så får ni känns på hur stämningen är just nu.

Idag mår jag kanon bra, kär och lycklig. Vad mer ska jag säga? Som jag skrivit innan så är jag ledig varje tisdag vilket innebär att jag tagit jobbpass varje tisdag istället. Och det är fruktansvärt kul och människorna är underbara. (Jag jobbar i en inrednings/möbelbutik)

Efter jobbet var jag hemma hos Mattias och sen körde jag hem till min fina familj (som just nu består av mamma, pappa och lillskiten själv, alla andra har flyttat här ifrån). Jag berättade om jobbdagen och sen blev det middag.

Nu ska jag straxt åka och hämta Mia och Anna för lite tjejsnack, därefter ska jag lmna Tessans cykel som jag snällt fick låna efter möttpåtagningen i fredags och sen kommer älskligen hit, mysmysmys.

Imorgon är det onsdag vilket innebär två dagar kvar till fredag och sen är det helg. LIVET ÄR BÄST. Ha det :D

Bilder från Mars - April

















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback